- 705 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Yaşanır dünyanın, yaşanmaz zamanları
Aklım almıyor,bir insan diğer insanı nasıl öldürür...Sebep her ne olursa olsun ..."Bir insanı öldüren tüm alemi öldürmüş olur." Hayat felsefesini bize aşılayan Peygamberimizi anlayabilsek sorunlar kökünden kazınacak,dünya yaşanabilir bir cennet olacak...Lakin kalıp olarak insan,kalben aynı kefede olmayan insanlık güruhu el birliği yapmış ; biz cehennem de yaşamak istiyoruz,diyorlar. Renk ayrımı mı var,vur...Kıta ayrımı mı var vur...Ülke ayrımı mı var vur...Din ayrımı mı var vur...Mezhep ayrımı mı var vur...Fikir ayrılığı mı var vur...aşağı vur,yukarı vur...vur ha vur...
Habil-Kabil kavgası ,yeryüzüne düşen ilk kardeş kanından beri kavga ve gürültüyle geçiyor dünyamızın günleri...ortalama altı milyar yıldırdır var olan dünyada huzurlu günlerin sayısı herhalde bir kaç yıl vardır yada yoktur...
Sığ düşünce,menfaat çatışması,kirlenmiş ve işlenmiş beyinler...Dünyayı yaşanmaz hale getiren canavar beyin takımları (Her coğrafyada ve her dönemde) zavallı cahil insanları öne sürerek,başkaları üzerine saldırtarak ölüm kusmadalar...Ellerinde kendilerini daha güçlü kılacak hangi materyal var ise onun yayılması için verilen kanlı mücadele...Bu mücadele sonrası eline geçecek maddi,manevi,içtimai,iç,dış tüm erkleri kullanarak başkalarını ezme ve yok etme politikası...Peki bunun temel sebebi ne?
Sebebi; mavilerin yani alt mavi (su ve enerji) ve üst mavi (gökyüzü)’nin gücünü
elde tutma savaşı...tüm olanlar ve ölenler bunun için…
Kahrolsun paylaşmasını bilmeyen,aç gözlü insanlar toplulukları !!!...
Selim ADIM
YORUMLAR
Yazınız çok içten kaleme alınmış tebrik ederim... Kişi kendinden mes'ul sözü artık gerilerde kaldı. Siz kişi olarak ne denli düzgün yaşarsanız yaşayınız bu toplumu birbirine kırdıran zihniyet sizin içinizdeki o güzelliği ve dürüslüğü zedelemekte... Biz çocuklarımızı yetiştirirken temiz bir toplumda yaşama sözleri bile veremiyoruz. Çünkü çevremizi sırtlanlar sarmış durumda..
Mal mülk ve bir parça toprak adına insanlar göz kırpmadan katlediliyor... Evet ! Herşey maddiyat uğruna yok edilmekte. Tüm değer yargılarımız yavaş yavaş elimizden alınmakta ve bizler sessizce izliyor " Kişi kendinden sorumludur" diyoruz... Bizler nasılsa düzgün düşünceye ve yaşamaya çalışıyoruz ya, çevremizde ne nasıl sürüyor neler oluyor seyre dalmaktan başka elimizden gelen yok...
Aslında sizin gibi kalem dostlarının bunu sık sık dile getirmesi mükemmel bir baş kaldırımdır. Belki biri ikisi derken bu millet uyutulmak istenen oyunlarada gelmemiş olur..