BEN KALIYORUM
Nasıl istersin herşeyi unutup gitmemi ben seninle bayarAm öncesi konuşmamışmıydım o uzun yola cıkmadan önce sanA söylememişmiydim aklım net gitmek istiyorum eğer icinde bişi yoksa bana karşı şimdi söyle umutla gitmek istemiyorum diye söylemedimmi.Şimdi benden nasıl istersin nasıl bitti istemiyorum seni diyebilirsin özenle sakladığım sevgimin bir anada bitirmemi nasıl istersin.Gönlümdeki çiçekleri nasıl öldürüsün hayatıma sanki hic var olmamışsın gibi yaşamamı nasıl istersin.O uzun yolda bile yanımdaydın sesin kulaklarımdaydı her anımda sen vardın şimdi benden gitmemi istiyorsun öylece bırakıp gitmek ne basit senin icin başka bedenler seni mutlu edebilirler bundan hic şüphe duymadım.Ben gitmiyorum sen istemiyorsunya oda kabulum giden sensin ben kalıyorum ve her yeni günde benim sensizlikle olan imtihanım olucak her günümü sensiz yaşayacağım tıpkı seninleyken sensiz kaldığım gibi.Keşke demicem ben kaybeden gibi görünsemde aslında kazanan benim çünkü ben kalanım sen gidensin.Düşlerimdeki çoçuklarım onlarda seninle gittiler bi gün biyerde zeynep ve cınar isminde iki çoçuk olucak işte o çoçuklar benim bitmemiş aşkımın çoçukları olucaklar nasıl olur bilmiyorum ama bu iki isim hayatımda var olucak ve bana mutluluk yaşatacaklar seninle yaşaya madığım mutluluğu yaşatacaklar.Git kal demiccem hic işeyaramıcak çünkü sen git ben kalmayı seciyorum.EVET SUCLU BENİM MAHKÜMİYETİMEDE RAZIYIM SENSİZ DÜNYA DA BENİM CEZA EVİM .....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.