- 3332 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
GÜLMEK BİR ERDEMDİR
Hayatın her türlü sıkıntısına rağmen gülmeyi başarmak , insanın kendi içerisinde ve çevresinde huzuru inşa etmede en büyük faktörel kavramdır.Gülmeyi beceren insan pozitif elektonları beraberinde taşıyarak, sosyal hayatın ergunomik yapısını ,kinetik nerjiye dönüştürür ,bu işlek ,akışkan mutluluğun yararını da herkes görür.Öyleyse yapılması gerek en önemli meziyet ,vucuda negatif elektrik yükleyerek eziyet etmemektir.Bunun uygulamadaki kolay ve en basit yolu, hiç şüphesiz sakin ve sabırlı olmaktan başalar. Sosyal hayatın içinde herkes hata yapar, en iyimiz en az hatalı olanımızdır ,öyle ise hatanın varlığını ve herkesin hata yapabileceğini kabullenme olgunluğuna biran evvel erişmemiz ,canımızı taşıyan bedenimize olan en büyük borcumuzdur.Gelin gülelim ,herşeye rağmen gülelim,bunu başarabiliriz .Gülmek hayatımızı güzelleştiren ,çevremize görünmez güzel kokulu güller yerleştiren Allah’ın insanlara verdiği en büyük ödüllerden biridir.Rahatlar ,ferahlar kuş gibi olursunuz .Dinleyin beni,küçük şeyleri önemsemeyin,herşeyi kafanıza takmayın, şimdi dediklerimi yapın sizde huzur ve saadeti bulursunuz.Unutmayın "GÜLMEK BİR ERDEMDİR"
Adnan ŞAHİN