SENİNLE OLMANIN EN GÜZEL YANI
Seninle olmanın en güzel yanı ne biliyor musun? Elin elime değmeden avuçlarımı terleten sıcaklığını taa içimde hissetmek.. diyor Can Yücel
Can Yücel ’in seninle olmanın en güzel yanını satır satır incelemek ve sizlerle paylaşmak istedim. Baştan sona doğru okunduğunda sadece yalın anlatımla yazılmış bir şiir olarak algılamak sanırım biraz haksızlık olur. Şiirin içine inmeyi başarabilirsek aslında her dizesinde bir anlam yüklü olduğunu anlamamak için insanın duygusallık denen histen çok uzak olması gerekiyor. Yukarıda ki dizelerde elin elime değmeden avuçlarımı terleten sıcaklığını taa içimde hissetmek hayal gibi görünsünde günümüz sevdalarında aslında hepimizin yapmak istediği ama yapamadığı bir sevgi anlatımı bu...
Evet insanlar hep sevdiğinin yanında olmasını isterler halbu ki yanında olmasa bile sevebileceklerini düşünmeden....
İstenmeyen olaylar yaşam şartları insanları birbirlerinden ayırmış olsa bile kurduklarını sandıkları sevgi zincirinde ki halkalar kopmaya başlayınca, içinde yeni bir halka ekliyorsun kopan halkanın ardından bakarken yüreğindeki isyan halkasına ekleniyor sevgi zincirinden kopan halka....
Ve şiir devam ediyor "Seninle olmanın en kötü yanı ne biliyor musun?" Seni Seviyorum"sözcüğü dilimin ucunu ısırırken her konuşmamızda boş yere saatlerce havadan sudan sözetmek."Bu da hepimiz yaptığı büyük hatalardan biri değil mi karşımızdaki insandan sevgimizi esirgemek...
Halbu ki belki o insanla bir daha karşılaşamamak ve o insanın hiç ayrılmamışcasına yanımızda olduğunu düşünerek hayatımıza devam etmek ve hep bir şeyleri ertelemek taa ölümü bu kadar yakından yaşanayana dek evet ateş düşdüğü yeri yakmaya başladığı an keşkelerin hayatınız da ne kadar fazla olduğunu keşfettiğiniz an oluyor. Ve her zaman şunu söylerim allah kimseyi ölümle terbiye etmesin...
şimdilik bu kadar devamını şiirin satırlarında daha fazla oynarken şiirle birlikte yaşarken yazmak....
Sevgilerimle....
AKLIN VE YÜREĞİN HEP AYNI YERDE OLMASI DİLEĞİYLE....