Aşk yakar
O değil de;
’6 yıldır evli olan ve 5 yıldır tedavi görmesine rağmen çocuğu olmayan 26 yaşındaki kadın eşinin kendisini boşamaması için 9 aydır hamile olduğu izlenimi verdi. Dün doğum yapmak için gittiği hastanede, yalanının ortaya çıkmaması için bu kez başka yalan söyleyip, doğurduğu erkek bebeğinin kaçırıldığını öne sürdü.’
Bu atraksiyonun nedeni çok sevdiği kocasından boşanmamak.
Kocanın bebek olmazsa boşanma talebi var mıdır bilinmez de kadının yaptığı haksızlık. Yalanla dolanla evlilik yürümez ki...
’Kocamı çok seviyorum’ demiş. Koca, karısını çocuk olmuyor diye boşayacaksa öyle bir kocayı sevsen ne olur sevmesen ne olur!
O değil de;
’Sapığı sevgilisi çıktı!
3 yıl süren tacizler yüzünden intiharın eşiğine gelen kızın sapığı teknik takiple yakalandı. Fotoğrafları porno sitesine düştü.’
Sapık sevgili, kızın üniversiteye gitmesini kıskanmış.
Kundak olayı İngiltere’de de var herhalde. Fazla sıkılması durumunda şekilde görüldüğü üzere beyinde kalıcı hasara yol açabiliyor..
O değil de;
’Alman bilim insanları, uğur böceğinin zehirli bir türünün, verem ve öldürücü süper virüs olarak bilinen MRSA’ya karşı antikor taşıdığını ortaya koydu.’
’Uç uç böcei annen sana terlik pabuç alacak’ diye hep uçurmaya çalıştık. Ne büyük hata...
O değil de;
’Hilton Otelleri’nin varisi Paris Hilton, Divarese mağazalarında satışa sunulan kendi tasarladığı ayakkabı koleksiyonunu tanıtmak için geldiği İstanbul’daki ilk gününü dinlenerek geçirdi’ (Kaynak: Milliyet)
Aşk yakar İstanbul yorar tabii...
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Koca, karısını çocuk olmuyor diye boşayacaksa öyle bir kocayı sevsen ne olur sevmesen ne olur!
Ben arabamı çok seviyorum. Peki arabam beni seviyor mu? Umrunda değilim, kim direksiyona geçerse onunla gidiyor. Yine de arabamı seviyorum, karşılığı olmasa da, karaktersiz bir varlık olsa da.
O değil de
Ayaklarının büyüklüğü ile ünlü olan bir kadının (Sanırım bu çok tercih edilen bir durum değil) ayakkabıları tanıtması bana ilginç geliyor. Benim ayaklarımı bile küçük gösteren dizaynlar bunlar mı demek istiyor?
Esma KAHRAMAN
karaktersiz bir araç sevilebildiğine göre anne olamayan bir eş çok daha kolay sevilebilir
kaldı ki çocuk olmayınca bizim ülkemizde erkek gitmez doktora bide öle bi manyaklık var
bak kızdım şimdi..
neyse..
:)))) ayakkabıyı alın beni hayal edin mi demek istiyo ne diyo bilmiyorum ki
:) ve küçük ayak hiç iyi olmuyo aslında
:))) çocuk reyonunda ayakkabı aramak satıcının alaylı bi şekilde 'sizin için mi' sorusuna maruz kalmak hiç güzel değil
:) üstüne bide ayakkabı bulamayıp ayakkabıcı ayakkabıcı dolaşmak...
İlhan Kemal
Sıradan bir insan olsaydı Paris Hilton da ayakkabılarını erkek reyonundan ya da travesti/transseksüellere özel ayakkabı yapan dükkanlardan alabilirdi. Hala çocuk reyonundan şikayetçi misiniz?
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
:) bende öptüm. sevgiler.
deniz-ce
ve yazmaya tabi.
" Bir tek aşk yoktur, acıya garketmesin.
Bir tek aşk yoktur, kalpte açmasın yara.
Bir tek aşk yoktur, iz bırakmasın insanda.
Bir tek aşk yok, yaşayan gözyaşı dökmesin.
Ve senden daha fazla değil vatan aşkı da.
Mutlu aşk yoktur ama, böyledir ikimizin aşkı da.
-Louis ARAGON-
Aşk böyle bir şey galiba. Saygılarımla.
Esma KAHRAMAN
Birkaç gün oldu neredeyse gazete okumayalı; ama bunu da bu sayfadan okuduklarımla kapadım gerçekten.
Meğerse ne çok olay var imiş...
Ve ve...
'o değil de'ye baya kafayı taktım ha!
...
'Günlük Edebiyat Defteri Gazetesi' tüm bayilerde.
sayı...
fiyat; okuyana...
Esma KAHRAMAN
günlük haberler taze taze sıcak sıcak çıtır çıtır
bazen gözümüzden kaçırılanlar bazen gözümüze sokulanlar
:) O değil de;
sefalar getirdin Sayın Yazarım.
’Kocamı çok seviyorum’ demiş. Koca, karısını çocuk olmuyor diye boşayacaksa öyle bir kocayı sevsen ne olur sevmesen ne olur! :))
kadın için sunulan bu köle yaşam tarzı ve muhtaclık kadınlara neler yaptırmaya başladı değil mi ?
Herşeyi olduğu gibi kabul edemiyoruz kadınlı,erkekli..Hep birilerinden bir beklentimiz var.Beklentiye cvp yok ise,bende senin için yokum.Verdiğin değer ne için oda basbayağı ortada..
Ömür böyle gecermi bee yazar/ım yaa :) tşk ediyorum yine tebessüm ettirdiniz,şu yorgun çehremize.
odeğilde; paris hilton da istanbul/uma göz diker miki sizin gibi :)))
Esma KAHRAMAN
hayat bekleyecek kadar uzun değil...
paris hilton gitsin kendi bahçesinde oynasın... burası bizim bahçemiz. saçını çeker göndeririz.
:) İstanbul zaten benim ama bahçemde oynayabilirsin sende
:))) sevgilerimle.
Edeb-i Şiirsel
biraz alcalın efendim
mazallah bahcenin asıl aşığını görünce
nasıl olsa tevazuda gerekecek.
şaşkınlıktan düşüp hasargörmesin kalbiniz :)
Esma KAHRAMAN
Sapık sevgili derken aklıma takıldı ya... Bazı genç kızlarımız kendileri gönüllü oluyor kameraya çekilmek için. Muhtemelen evlenmeyecekleri ve kısa süre sonra ayrılıp başkasıyla çıkacaklarını bile bile böyle bir kozu gönüllü teslim ediyorlar. Düşündürücü! diyorum ama genç kız da muhtemelen diyor ki izlemesi zevkli?
O değil de; ben bozayı özledim. Şöyle bol leblebili. Sevmiyorum, içmem deme sakın, çarpılırsın:)
Esma KAHRAMAN
Umut Kaygısız
Umut Kaygısız
a)klasik coca cola
b)kahlamur:)
c)şıra
d)americano
e)machiato