Selam Kalbimin Çoğalan Yanı
Selam kalbimin çoğalan yanı,
Seni sevmenin şehirler arası yolculuktan fazla kilometre ettiğini biliyorum artık. Artık sana zamansız değilim. Nereye gitsem seni de yanımda götürüyorum, seni de yüreğime sarıyorum usulca...
Sana bakmak, sana dokunmaktan ibaret değildir. Bu cümleye tamamen, kalbimle inanıyorum. Hissederek seni sevmek daha güzel, daha anlamlı ve daha anlaşılır şiir.
İmge imge sen simgelersin etiketlerimi. Seninle kalıcı ifadeyim kitaplarda. Seninle sağı solu belli denizim. Seninle ne yaptığını bilen erdem kişiyim. Seninle ahlakım iyi düzeyde...
Selam ruhumun elzem hayatı,
Varsın diye böyle mutlu ve umutluyum hayata dair. Varsın diye kendimi hiç yalnız bulmuyorum kalabalıklar arasında. Varsın diye sabahlarıma okşayıcı güneşler değiyor. Yanımda varsın diye aşka yönelik endişe taşımıyorum içimde. Baş ucumda varsın diye kuraklığın es geçtiği ve yeşilin her mevsim sevdiği baharım...
Sana yanmak, yangınların en kıymetlisi. Gözlerine takılı kalmak açıklıyor nasıl bir sevdaya düştüğümü. Sözlerini duymak, huzurun ta kendisi zaten...
Selam dünyamın ahiretlik cevabı,
İyi ol. Kimse için değil. Benim için, bizim için sıhhatine dikkat et. Daha seninle gezilecek baya macera var. Pes etme. Yorulma. Masumca adımlarımı bekle...
Susmayan yağmurun olacağım her ikindi vakti, tatlı tatlı esen rüzgârın kalacağım Muhammedî ezanlar okunurken. Beni bekle. Özlemle yollarıma sabitle bakışlarını...
Nereye uğrasam da hanende, yanında ve canında son bulacak canım Cananım...
..................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
22 Eylül 2011,,,17.13
Çanakkale