- 862 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yarenim
şimdi buraya yazacaklarımı ağlarsın şiiri eşliğinde yazıyorum....aklıma ne gelirse onu dile getireceğim,imla düzen kafiye arama bulamazsın...biliyorum gün gelecek son kez tutacağım ellerinden yüreğim titreyerek son defa bakacağım gözlerine...öyle kı sevsemde senı yaradan gibi vaz gececeğim hiç sevmemiş gibi...gülüşüne kurban olduğum :(...anla beni ozaman olurmu...bak yine doldu gözlerim ne vardı şimdi sen silseydin göz yaslarımı...neyse dur dur piraye çıktı yıne radyoda sanki içimi okuyorlar...anlasıldı bugun yağmurlarla göz yaslarımın yarısacağı bir gün...özledim biliyormusun o büyülü gözlerine bakarak öylece bitmesini hiç istemediğim düşler kurmasını...beni sevme desem ve sende sevmesen olur mu ?çünkü sen ne kadar benı üzüp yıllarca içerime kan gülleri ekme sebebım olsanda...ben beyaz gulume hayalım dekı yarenımın yılmazımın annesıne kıyamam...ona kin güdemem....biliyormusun yüreğim yıllardır yangın yeri gibi...kimse senın bir kelamın kadar su serpemedi yürek yangınıma...uzun zaman olmustu sana sarılmayalı....allahım bu ne büyüdür öyle bu ne askkk bu ne sevgi...sanki yaradanla kucaklasmısım gibi sardığım geliyor bedenını gözlerimin önüne...sonra öpmeye kıyamayısım dudaklarından...:( offf yalnızlık karanlık senın varlığını biliyorken çok kötü....çıldıracağım zaman asrı saadetle aranı boz artık ne olur...aslında demek istediğim çok sey var ama....susmalıyım çünkü yıldızlar öyle istedi...kıskandılar baksana sana açınca içimi...neyse ben onlara dökeyım derdimi...en azından anlamayan kayar gider gök yuzumden ....sen uyu iyi geceler tatlı düşler sana...yarenım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.