Ankara Gecesi 5 Sezon 1 Bölüm
Savcının telefonu çaldığında beyzanın evine yaklaşmışlardı savcı nasıl olamaz dedi yüksek sesle nasıl kaçar hakan telefonda adamı ve nasıl kaçırdıklarını anlatıyordu savcıya ve nasıl onlara bakarak yurtdışından mektup atarım size boşa mermi harcamayın dediğini de tabi savcının morali çok bozulmuştu çok kızıyordu ancak yapacak bir şey yoktu adam uyanıktı ve bu işlerde çok iyi idi hakanda zaten bunu defalarca toplantılar da söylemişti.
Geri dönün hemen dedi zaten burada sıkıntılı bir cinayet işi var birde biliyorsun beyza ya ulaşamıyoruz su anda Nihat la onun evine geldik birazdan dairesine çıkacağız bakalım evde mi hasta filan mı öğreneceğiz
Hakan sessizce bekledi savcım dedi teşekkürler bu adamı emekli olmadan kesin bulup adalate teslim edeceğim bilginiz olsun ama sesi titremişti morali bozuktu yorgun uykusuz ve çok gerilmişti telefonu kapattı Allahtan taksici ölmemişti bunu savcıya söylemedi gerekte yoktu zaten cebi de bulunmuştu Hasan nın belki son numaraya ulaşılırdı oradan bir şey çıkabilirdi sonra tanfer e hadi bizi Ankara ya eve götür ama çabuk dedi cinayet var ayrıca an beyzadan haber alınamıyor. Tanfer gaza asıldı berkant tanfer ve hakan hiç konuşmadan kafalarında soru işaretleri ve beyza için endişeler taşıyarak hızla otobana cıktılar.
Savcı ve Nihat beyzanın evine çıkıp kapısını çaldılar o sırada Nihat savcım kapıda bir zorlama izi var dedi ve silahını çekti .Savcıda irkildi kapıya bir tekme attı Nihat kapı açıldı Beyzanın düzenli ve tertipli evinde her şey dağılmış eşyalar sağa sola devrilmişti ve en korkulan şey kan vardı yerlerde ve yatak odasında beyzanın tek el ateş edebildiği beylik tabancası yerde idi