- 2624 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
ANILAR ve HAYALLER
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Aylar sonra aynada yüzümü seyrederken,sevdiği erkeği kaybetmiş bir kadının gözlerindeki ifadenin nasıl olabileceğini gördüm.
En değerli oyuncağı elinden alınmış bir çocuk gibi üzgün,mahsun ve çaresiz....
İnsan sevdiğini kaybedince aşık olduğu,kederlendiği,güldüğü şehirde kayboluyor.
Yaşadıklarımızı,yaşıyamadıklarımızı düşününce yazmanın boş ve işe yaramaz bir eylem olduğuna inandım.
Yazmanın kendi kendine konuşmaktan bir farkı yok.
Sana yazmak akan suya,sararmış resimlere birşeyler anlatmak ve yanıt beklemek gibi birşey.
Bana hiç bir zaman yazmıyacağını,yazamıyacağını biliyorum ama bu önemli değil
seni sevmekten,seni düşünmekten,sana yazmaktan büyük bir mutluluk duyuyorum...
Herşeye rağmen yaşamak güzel diyebiliyorum.
Sensiz bir yaşamın güzellik neresinde diye düşünmeme rağmen...
Dünyanın ve yaşamın yitirilmemiş güzelliklerine seninle beraber yeniden bakabilmeyi çok isterdim.İmkansız olduğunu bile bile hayal etmek,edebilmek yinede çok güzel.
Hayaller ve anılarla yeniden mutluluğu yakalamak ümidiyle yaşıyorum ve seni hala
çok seviyorum........
(rahmetli eşimin anısına)
Şükriye ATALAY
YORUMLAR
Bana hiç bir zaman yazmıyacağını,yazamıyacağını biliyorum ama bu önemli değil
seni sevmekten,seni düşünmekten,sana yazmaktan büyük bir mutluluk duyuyorum...
Şükriye Hanım…
Yerinde dinlendirsin sevgili eşinizi Rabbim…
Bu yazıyı okuyunca annemle babamın sevgisini görür gibi oldum.
Anneciğimde hala özler babamı tıpkı sizin sevginiz, özleminiz gibi öylesi nakşetti ki satırlar içime derinlere daldı düşüncelerim…
İçten ve samimi sevgiler umarım benimde dünyamın içine girer de yıllar sonra da olsa böylesi dizeler yazabileyim ya da yazdıra bileyim.
Çok güzeldi hiç bitmesin içinizde ki sevgi…
SEVGİ VE SAYGIMLA
ya bu nasıl birşey bilmem. buna ne yazılır onu da bilmem. ama içim yandı. insan ayrıldığında hiç değilse sevdiğinin sağ olduğunu biliyor. ama onu elleriyle gömmek ne bileyim kıyamete kadar görememek en can yakan bu. dualarım sizin eşinizle olsun. allah size başka acı vermesin. yüreğine sağlık.
Oldukça duygusal bir temada ve hissedilerek yazılmış, vedanın soğuk izlerini hala taşıyan, hüzün yüklü bir yazı.
Yazınızı okuyunca yıllar önce yazdığım "aşk masalı" isimli bir yazımın son kısmı geldi aklıma.
Aşk, bazen ayrılık demektir. Sevdiğini bile bile aşk çekip gitmektir, yüreğini bırakıp geride. Beraberken beceremediğin sevgiyi, ayrıyken hissetmektir kalbinde. Bazen ayrıyken daha çok seversin. Yanında bilemediğin değerleri,ayrı kalınca özlersin.Bir ömür boyu mutlu olmayı bir kenara bırakıp, bir ömür boyu aşık olursun tek başına….
Her aşk bir gün gelir yaralanır. Tedavisini bilemiyorsan, yaralanmaktan korkarsın. Bazı yaraların ilacı da yoktur, iyileştirecek. Öylece yaralı yaralı giyersin. Çıkarıp atasın gelmez içinden, çünkü o giysi senin bedenini değil, ruhunu sarmıştır. Çıkarmak istersen üzerinden, ruhunu da çıkarıp atman gerekir.
Aşk, her şeye rağmen umut etmektir. Gelecek güzel günleri beklemektir.
Hiç kavuşamayacağın sevgiliye, gözyaşı dökmektir.
Aşk, her şeye rağmen sevmektir………….
değerli dost yazar
gönül yaşlarınızın mürekkep duygularınızın kalem olduğu özel paylaşımlı yazınız hangi yüreği acıtmaz ki... hayatın yaşanmışlıkları içinde...kimi gülüp eğlenme sırasını yaşarken ....kimileri kan ağlama sırasında.... kimileri hüzün sağnağında ...sürer gider bu böyle...biz de ...onda...bunda...
ilahi program dahilinde ....çözümsüz bilmece...
var olmak... yaratılmaya layık olmak...onca güzelliklerle...
ve sevdiklerimizle birlikte ...anılarda da olsa...güzel be...şükürler olsun her halimize... yüreği sevgi dolu...güzellik dolu... değerli arkadaşım...
tebrikler.... güzelliklerin ve sana ait özelliklerin için....saygılar...selamlar..