- 1396 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
D£VRİN AŞK KAVRAMI
Kim kimi seviyor kim sevmiyor çok bilinmeyenli denklem bile daha az kafa karıştırıyor.Denizde kum piyasada aşk; ortalık aşktan aşıklardan geçilmiyor,o kadar ki; çok olduğundan kıymet bilinmiyor ve bu şehirde her köşebaşında kolayca bulunabiliyor !Sen ben o biz siz onlar sevişmeye aşk dediysek, Ferhat’la şirin’e aşkın neresinde rol vermek gerek?dağları delen ferhat mı aptaldı, bir barda çakır kafaya kızlarla kahkaha atmak oysa daha kolaydı, üç beş biradan sonra tüm gece samimi olup, sabah iki yabancı olmak varken, bir tatlı bakış için dağları delmenin ne gereği vardı?
Yazık sana Ferhat aşkı anlamamışsın, aşk dediğin bir milyon kafaya sevişmek, sabah birbirine selam dahi vermemek. hem böylesi daha kolay kimse kimse için ağlamıyor,gözyaşı da olmuyor ve insanlar sadece sevişip gülüşüyor !Samanlıkların seyran olduğu zamanlar, cinlerin top oynadığı yüzyıllardı, işte aşkı o zamanlarda yaşayanların hepsi kahramandı.sevmek sevilmek galiba o günlerde hakkıyla yaşatıldı !Binbir gece masalları binbir yıl uzaklarda , ben burdayım ama,bugüne ait değilim aslında, bir karşı cinse merhaba derken utanıyorum hala ve ....olmadığım için tutucu geri diyorlar bana.Ama onlar haklı zaman onların ben sığıntıyım nasıl olsa..
Hz.insan üstünlüğü bedava verilirken,hiç bir ademoğlu çalışarak ADAM OĞLU sıfatını kazanmayı beceremiyor.Yaradılış gereği işte;nerde beleş,oraya yerleş,hatta bir adım ileri gitme.Mümkünse beleş cukurunda ölki;cenazen bile beleşe gelsin!
[VijjDan’sız şiirseL-i]
YORUMLAR
Edeb-i Şiirsel
HOŞGELMİŞSİNİZ SEVGİLERİMLE!
@----->------
Hz.insan üstünlüğü bedava verilirken,hiç bir ademoğlu çalışarak ADAM OĞLU sıfatını kazanmayı beceremiyor.Yaradılış gereği işte;nerde beleş,oraya yerleş,hatta bir adım ileri gitme.Mümkünse beleş cukurunda ölki;cenazen bile beleşe gelsin!
canım güzel anlatımdı
bakma eski aşklara sen onlar sevgiyle mevlaya ulaşanlar
şimdiki aşklarsa saman alevi çok seviyorum aşkından ölüyorum diyarlar
biir müddet geçince bıkıveriyorlar aşkmı bunlar yok yok bu çocuklar aşkı bilmiyor yaşamıyorlar
saygım sevgimlesin
Edeb-i Şiirsel
ya başka bir kul üzerinden verdiği aşkla kendisini bulmasını sağlarmış.mesela Leyla-mecnun gibi..mecnun aşkından öldü leyla/nın ama
aşkın sonu HAK/da son buldu.
Her gerceği yakalama yolunda giden aşk mevlaya yöneltile bilse aşk kendi aralarındada ve hak aşkındada çok yol kateder.Ama malesef nerede aşk-ını masumane yaşayıp safca hakka ulaştıracak aşklar.
Aşk sabır ve fedakarlık işidir.
devrin aşklarına söylenecek tek söz var 5 DK/kalık zevk aşk-ı
AYSE 09
5 dakikalık aşk şimdikiler
saygımlasın bitanesi
Offf, amannnn, sakin :))) Bu ne öfke böyle :)))) Yüreğine sağlık şirin :)))) aşkın tek kişilik, ömürlük olsun....
Edeb-i Şiirsel
ben aşk istemiyorum bu devirde tek kişilik ve mezarlık aşk yok malesef