savaşmak ve çocuk olmak
BİR YANIM ÇOCUK BİR YANIM GENÇ BİR YANIM YAŞLI BUGUNLERDE.... ÇOCUK TARAFIMI ÖLDÜRMEYE ÇALIŞIYORUM... ÇÜNKÜ O ALINGAN, ÇABUK KIRILIYOR UMUTLARINI YEŞERTMİYOR, KÜÇÜKLÜĞÜNE VERİYORUM, HANİ İÇİNİZDEKİ ÇOCUĞU ÖLDÜRMEYİN DİYORLAR YA BEN BUGUNLERDE ÖLDÜRÜYORUM..HİÇ BİR ŞEYDEN HABERSİZ YAŞARKEN, BUKADAR İYİ NİYETLİYKEN YANİ ÇOCUKKEN ZOR OLUYOR BU ÜLKEDE YAŞAMAK. SAVUNMASIZ HİSSETTİRİYOR YANLIZ HİSSETTİRİYOR İNSANA KENDİSİNİ... GENÇ OLALIM BİZ, ASİCE DAVRANALIM AYAK UYDURMAYALIM DÜZENE, İÇİMİZDEKİ ÇOCUĞU YEŞERTECEĞİMİZ ZAMANLARI BEKLEYELİM. BİRİ DÜNYAYI TEK BAŞINA DEĞİŞTİREBİLİRMİSİN DİYE SORDĞUNDA HAYALLERİMİZ OLSUN DEĞİŞTİRİRİZ DİYELİM... BUNU DERKEN BİRAN DÜŞÜNMEYELİM, GENÇ OLALIM BİZ AMA ÖYLE GENÇ DEĞİL BAHSETTİĞİM; ÖLÜME GİDERKEN GÖZÜMÜZÜ KIRPMAYALIM, SON MEKTUBUMUZU YAZARKEN AİLEMİZE METİN OL DİYELİM. TEK BAŞIMIZA UMUT ARAIYALIM, KİMSE İNANMAZ İKEN BİZE, HAYALLERİMİZİ YAŞAYALIM BİZ. HASTANEMİZ OLSUN MESALA BULUNMAZ BİR ÇARE OLALIM İNSANLARA... BİR ÜLKEYİ DEĞİŞTİRELİM,TEPKİMİZİ KOYALIM ORTAYA, GENÇ OLALIM BİZ İÇİMİZ KIPIR KIPIRKEN BUNU ÜLKEMİZE AKTARALIM... İÇİMİZDEKİ YAŞLI İNSANIDA ORTAYA ATALIM AMA BUDA BİLİNÇLİ OLSUN TECRÜBE KOKSUN BURAM BURAM...
BUKADAR KONUŞMADAN TÜRKAN HOCAM GİBİ OLALIM KISACA İÇİMİZDE Kİ GENÇLE SALDIRIRKEN ÇOCUKLA BAŞA ÇIKMAYI ÖĞRENİRKEN,YAŞLI OLACAĞIMIZ ZAMANIDA BİLelim. TECRÜBE KOKMALI HAYATIMIZ BAŞKALRININDA DOĞRU TECRÜBELERİNİ ALMALIYIZ. BUNU YAPARKENDE ÖZLEMEYİ BIRAKIP, BİRİLERİNİN GELMESİNİ BEKLEMEYİ BIRAKIP BİZ OLALIM ARTIK VE NE SOLCU, NE ŞERİAT YANLISI ,NEDE SAĞCI OLALIM.... BİZ SADECE İNSAN OLALIM....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.