SESSİZLİK
Sessizlik bu kadar gürültülü bi şehirde olamıcak bişi gibi ama oluyor yaşam akıp giderken tüm gürültüsüyle kazaları ölümleri başlangıcları sonları benim yaşamımda seslerin sessizliği var cığlıklarımın bile sesi yok carpan kalbimin sesi yok.Yaşadığım şehrin gürültüsü yaşayan akıp giden hayatın tüm sesleri sustu.Güneş bile uzakta parlıyor tenimi yakan sıcaklığı yok artık ısıtmıyor eskisi gibi.Günüm karanlık topraklarım da yaşam yok ağacların kuşların sesleri cıkmıyor.Sen yoksun sesin yok kokun nefesin yok.Kimbilir şimdi hangi bede yaşıyorsun kalbin kimin icin carpıyor teninde kimi yaşatıyorsun.Tüm bunları yaşanmamış olmasını istermiydim hayır ben kalbinde bi yer edinemedim ama seni sevdim halada seviyorum neden bilmiyorum ama seviyorum.Buda benim kusurum şuan akan gözyaşlarımın her damlasında sen varsın akan her damlada duyulmayan bi cığlık var onlarda tutunamıyorlar hayata benim tutunamadığım gibi.İcimdeki yaşam cırpınışlarını göre bilmeni isterdim gözlerimi kapattığımda herşey yenden başlargibi olsada actığım daki yokluğun ateş gibi yakıyor öldüğünü sandığım kalbimin kanayan yanı nı sana göstere bilmek isterdim. KİMSENİN DUYMASINI İSTEMİYORUM ARTIK .HAYAT ÖYLECE AKIP GİTSİN TAM ANLAMIYLA ÖLDÜĞÜM GÜNE KADAR YAŞIYORMUŞ ROLÜNÜ OYNICAM SÖYLENDİĞİ GİBİ BANA SUNULAN HAYATI YAŞAMAYA DEVAM EDİCEM TAKİ SON NEFESİMİ VERİNCEYE KADAR.VE VERDİĞİM SON NEFESİMDE YİNE SEN OLUCAKSIN ALDIĞIM HER NEFESTE OLDUĞUN GİBİ AMA NE NEFESİMİN SESİNİ DUYUCAKSIN NEDE SANA OLAN AŞKIMIN SESİNİ....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.