PARDON
Diyelim ki sana benim için öl dedim.
ama,
Bana öyle bir sarılıp öl ki...
İlk defa İstanbul’ u fark et gözyaşları içinde.
Uzaklardan bir çığlık sesi gelsin kulaklarına,
Sarıl bana, sarıl ki avazlara yaklaşalım.
Kimsesiz bir kadın doğursun İstanbul’un köhne bir evinde...Avaz avaz.
Pardon...Sen, belki de boğaz’ı görmek istiyordun.
Tekneler geçsin mavi denizden, peşpeşe.
Sarıl bana, daha sıkı sarıl ki teknelere binelim.
Yalılar var kıyılarda ve yükseklerde karbon kağıdına düşmüş...Yalılar.
Yaşlı bir adam, yatalak karısının çamaşırlarını ipe seriyor.
Ah pardon...Sen, belki de Boğaz’da sarışın bir dilbere rastlarız diye hayal ederdin.
Nasılsa teknedeyiz...Tek tek gezeriz.
Al sana bir sarışın.
O da tek tek ayıklıyor yakaladıklarını,
Büyükleri büyük kaba, küçükleri küçük kaba ayırıyor.Üşümüş...Burnunu silip duruyor.
Az sonra gecenin bereketiyle kovaları yüklenip balık haline götürecek.Eline kaç para geçerse Allah Kerim...
Pardon...Sen belki de balığı ve sarışını, boğazda şöyle lüks bir restaurantda görmek isterdin.
Güneşi gördün mü, az önce bu teknedeydi...İnip gitmiş...
Pardon...şimdi seni ben mi öldürdüm ?
öyküsatıcısı2011Davidoff
YORUMLAR
Ben artık suskunum öykülerinin karşısında. Çoğu zaman hayranlığımı nasıl ifade edebileceğimi bilmiyorum. Sen anlıyorsundur zaten...Çok dil döküp hayranlığımı sıradanlaştırmak istemiyorum...Kısaca saniyeler içinde güzel ve romantik bir dans izletti öykün.
Çok beğendim.
Hep de beğeneceğim.
Sevgiler.
Pardon bu ne yaa?!!...bu nasıl bir yaklaşım tarzıdır...Okurken Rücu şiir aklıma geldi...ilk mısrasında adamı öldüresin,ikincisinde ödüle boğasın gelir ya...Hatta bilindik bir eser vardır ...Sümbülzade Vehbi Efendinin padişaha yazdığı...sizinkide öyle ...tebrikler harika bir eserdi...
pardon !
rüyasına daldığım gecenin saçlarında seni hayal ettiğim için
mavinin eteklerinde senli taş topladığım için
özgürlüğün boynuna asılmış umudu sana kırdığım için
pardon ya !
bir öfkenin derin izlerinde adını içime kazıdığım için
gittim ben .... yaralarımı kanata kanata temizleyeceğim şimdi.
Davidoff
Düşüncelerin için sağol, sevgi ve selamlarımla.
Yine çok farklı ve çarpıcı... Zaten bir kez bile yanılmadım sayfanızda ama hep pusunuza düştüm:) İncecik örülmüş bir buluz gibi. Kadının üzerinde muhteşem ve göz alıcı duruyor. Tebrikler.
Umut Kaygısız tarafından 9/20/2011 11:35:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
Umut Kaygısız tarafından 9/20/2011 11:36:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
Davidoff
:)
zaten bu yılın moda rengi, kendi alamamıştır belki.
TEŞEKKÜRLER Umut Kaygısız.
Harflerden tuğlaları ustaca örüp meydana getirdiği cümle duvarlarıyla bizi kendine hayret ve hayranlıkla seyre mecbur eden değerli yazarı kutluyorum.
Saygı ile.
Davidoff
yıkmamak.
TEŞEKKÜR EDERİM Usta.
Hayır...İnsan çoğu kez ölüme kendisi koşar...
Çok güzeldi...Kutladım efendim.Selam,saygı...
Davidoff
Okuyan ve gören yüreğinize sağlık.
SEVGİLERİMLE.
Tekneler geçsin mavi denizden, peşpeşe.
Sarıl bana, daha sıkı sarıl ki teknelere binelim.
Yalılar var kıyılarda ve yükseklerde karbon kağıdına düşmüş...Yalılar.
Yaşlı bir adam, yatalak karısının çamaşırlarını ipe seriyor.
Hayatın sakladığı hikayeleri bu kadın hep görüyor ve bunu hep yapıyor. kutlarım şair çok güzeldi sabahın bu saatinde kahve hikayesi kahve altı niyetine... SEVGİYLE