- 2140 Okunma
- 31 Yorum
- 0 Beğeni
merhaba...
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Küçük bir söylemle başlar aşk" merhaba"
Merhaba hayatımın ilk bakışına vurulduğum. İlk kez görmeden tutulduğum . İlk kez iliklerime işleyen nağmelerde salındığım.
İlk kez yürürsün ve bu sefer yalnız değilsindir.İlk kez solursun, sıcak bir nefes eşlik eder beyninin salıncağında bir meltem salınır.
Baktığın her yerde görmeye alışır istem dışı tebessümler yüzünü aydınlatır. Tebessümünün farkına varıp, daha bir yayılır gülücük çehrene...
Ellerin ellerine dokunmak için yanar, yanmak ne kelime tutuşur. Yan yana gezen iki gölge.Gölgelerde iki el kenetlenmek için fırsat kollarken, aniden bir martının kanadından beyaz bir buse birleştirir ikisini.Kenetlenir eller.Kenetlenir gönül.Çarpar. Çarpmak ne kelime dağ taş oynar.Deniz kocaman bir okyanusa dönüşür.Gece yıldızların birbirlerine göz kırpışlarını görürsün.Ay ise hilale doğru yol alır.Maksat ortamın havasını bozmadan nazlı nazlı salınan gölgelerin üzerinden teğet geçmektir.
Gece yumar gözünü .Yıldızlar, ay, ağaçlar...
Yüzler dönük birbirine, gözler bakarda görür kendini. Kalp atışları ritmi şaşırır. Soğuk gecede üşüyen nefeslere kan gelir. Kan can-a gelir-Can can-ı bulur- Can candan sokulur.
Geçilir ırmakların yamaçlarından.Şarkı söyleyen kelebeklerin renklerinden alınır.Takılır sevgilinin saçlarına. Bir ceylan geçer.Ahu gözleriyle bakarken, ürkek haliyle kaçıp gider. Dağ laleleri salınır da salınır. Gece sabaha gebeyken gün düşer.Güne yayılan ateşte kor kor yanar güneş.Güneşte bir gamze.Gamzeden yayılan, binbir söylem.Söylemlerdeki gizleri çözmeye hisseden bir yürek.
"Merhaba sevgili" der tüm söylemler...
İyi ki bulmuşum seni ne güzel çıktın karşıma.
Işık gibi yayıldın bahtıma.Bahtım doydu açlığa.Açlıktan tokluğa.
Gel nefesin zekatını verelim.Eller, diller, kokun ve sen, amma velakin illa ki sen !
Gel çıkalım tepelerin en yükseğine.
Bakalım ay’ın hali nicedir
Hangi mevsim ki bu ?
Seni bana bir daha getiren
Eylül kokuyor sevgili nefesin
Hoşgeldin öyleyse
Gitmemecesine kal yanımda
Belki daha sonra ki eylülü göremem...
YORUMLAR
Ülviye Yaldızlıı
Kutlarım yazını..
Ama bana bir resim yazısı borcun var.
Durdum, durdum duramadım hatırlatmadan...
Ülviye Yaldızlıı
şiir tadında bir aşk yazısı gönüllere hitap eden yazı güzeldi... kutlarım...sevgilerimle..
Ülviye Yaldızlıı
aşk "merhaba" der
ortalık alev alev birader bira der bir a der Sultan'ım aşkına..:)
tebriklerim günün yazısına hayata kattığınız sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız Sultan'ım..:)
sevgim saygım selamlarımla...
Ülviye Yaldızlıı
Göynünüzden incitmeden öpüyorum:)
sevgi-kalben
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
sağolasınız müthiş olan güzel gönlünüz Sultan'ım..:)
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Sen geldin,...
Ne güzel geldin...
O gelince kış bile bahar olur, çiçekler açar..
Hep bahar olur...
Mevsim tek'e düşer...
Kalplerin teke düştüğü gibi...
Yüreğinize sağlık, harika bir yazıydı... Gün gibi açtı...
Ülviye Yaldızlıı
Güzel yüreğiniz hiç solmasın.sevgi-kalben
Ülviye Yaldızlıı
direniş
Ülviye Yaldızlıı
Kadın: Aşkııımmm
Adam: Heee
Kadın: Aşkım yaaa, çok güzel bir tuvalet gördüm, indirimdeymiş de,
Adam: Eeee
Kadın: Onu bana alır mısıııın?
Adam: Ne diyong sen beaa, sen iste ben sağa İstanbulunğ bütüng duvaletelrini kapatırın,
Hımmmm, du bakim...Bu kampanya beni aşar
Enişte şanslıymış, Kadir gecesi mi doğdu yoksam. :-)
Tebrikler, selamlar, saygılar
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Legend is back...
Efsane sahilin hüzünlü havasında içine çekerken karadenizi, bunları mı yazıyordu acep bir köşesi kırık kalbi?
Çok boş laf ederim ama haklının payını vermeden geçemem..
Güne gelmesi filan da fistan hikaye de, okuduğum deneme şu an karşımda duran manzarayı özetler gibiydi..
Biliyorsun ki ablacım, sen güzel yazdıkça, belki de senden daha çok sevinen insanlar var...
şakşaka veda, hürmete merhaba...
:)
Ülviye Yaldızlıı
Aynen dediğin gibi...
Tebrikler aşk kadını...
Senin üzerine aşk şairi ve yazarı tanımıyorum cancağızım...
Kutluyorum tekrar tekrar...
Ülviye Yaldızlıı
Aynur Engindeniz
İltifat dersen beğenime, Hakkı'nın "şakşak" kısmına sokarsın beni :))) İş olsun diye, ya da ayıp olmasın diye laf edenler vardır fakat ben öyle değilim.
Dip not: Ben de seni seviyorum.
Ülviye Yaldızlıı
Aynur Engindeniz
Unutmadan; Asran Hanım senden bir gerilim hikayesi istemişti hatırlıyor musun? İnşallah verdiğin sözü unutmadın:))
Ülviye Yaldızlıı
unutmadım...en kısa zamanda...artık ne kadar becerebilirsem...
Aynur Engindeniz
Onu da çok özledim yaa:((
Ülviye Yaldızlıı
Aynur Engindeniz
Yokluğu zaten apaçık belli etti kendini...Nesir bölümü...
Neyse Allah selmamet versin ona.
Bugün sen buradasın diye bayağı takıldım burada. Hadi bana eyvallah canım. Sevgiler.
Ülviye Yaldızlıı
Aynur Engindeniz
Sana hep ihtiyacım var, sağ ol yeter bana. Ama ulaşacağım sana bugün illaki:)
Sevgiler.
hoşgeldin dedirtebilen aşka şapka çıkartmalı sevigli yazarım...
kutladım...
Ülviye Yaldızlıı
bu yazını kaçırmışım can....yaşlanmışım galiba.....ama kutlamaya yetiştim...sen bu sayfalarda herdaim ol yakışıyorsun...saygılar sevgiler
Ülviye Yaldızlıı
Tebrikler canım. Güne geleceğini hissetmiştim. Edebi değeri çok yüksekti. Sevgilerimle.
Ülviye Yaldızlıı
Tekrar tebrikler. Uzun bir aradan sonra gelip şenlendirdiniz sitemizi:) Ve isminize yakışır mükemmel bir geri dönüş oldu. :)
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
hoşgeldin sultanım:)
özlettin ama..
çok güzeldi yine, sevgi ve aşk..
senin kaleminin harcı vesselam..
seni okumayı özlemişim:)
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
yureğine emeğıne gönlune sağlık her zamankı gıbı enfestı saygılarımla..
Ülviye Yaldızlıı
Gel çıkalım tepelerin en yükseğine.
"Bakalım ay’ın hali nicedir
Hangi mevsim ki bu ?
Seni bana bir daha getiren
Eylül kokuyor sevgili nefesin
Hoşgeldin öyleyse
Gitmemecesine kal yanımda
Belki daha sonra ki eylülü göremem..."
Ah ne güzeldi ...
Tebrikler Sultanm
Sevgiler...
Ülviye Yaldızlıı
Hoş geldin Sultanım, sevgi ve muhabbet dolu satırlarla ne güzel geldin.
Selam ve sevgilerimle, sana da yürekten bir merhaba!
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Tekrar hoş geldiniz:))Özlettiniz, yapmayın bunu bir kez daha...Tebrikler..