- 415 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YalanmıŞ
YALANMIŞ
Gözlerine baktığımda kendimi görüyordum.Ama yanılmışım.Sanmıştım ki beni sevdiğin , bana değer verdiğini...Hayat ne kadar acımasızmış.Şimdi anladım.Senin karşına çıktığımda dilim tutulur , konuşamaz olurdum.Aklım hep nefsimle savaşırdı.Ama seni gördüğümde aklım hep galip gelirdi.Gözlerine baktığımda şimdi o sahte espirileri ve o sahte gülüşleri görüyorum.Gerçek sanmıştım o güldüğünde çıkan gamzelerini.Ama koskocaman bir YALANMIŞ.Şimdi benden ayrıldın.Artık hep nefsim galip geliyor.Vicdansız.Bir zamanlar dumandan uzak dururdum ama şimdi etrafım kara dumanlarla kaplı.Güneş doğmasın ve en önemlisi seni unutmak istiyorum.Ama yapamıyorum.Kalbin sadece benim için atsın istiyorum.Ama başaramıyorum.Şimdi mutlumusun beni üzdüğün ve kalbimi kırdığın için.Şu anda çöp tenekesinde ya da sarayda olsam da sen yanımda olmayınca da heryer zindan bana...
Ebediyete doğru gidiyorum.beni istesende bulamayacaksın.Ya deniz dibinde ya da kendini vurmuş bir biçimde bulacaksın belki beni.Sakın üzülme sen benim ruhumu yaşarken öldürdün.Ama ben ölürken bile seni seviyorum.Kendime engel olamıyorum.Kalbime söz geçiremiyorum.SANA HAYATINDA MUTLULUKLAR..!
Şahin ÖZÇAKIR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.