- 824 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
MÜSLÜMAN MAHALLESİ
Müslüman Mahallesi...
Eskiden Müslüman mahallelerinde;dostluk sevgi yardımlaşma olurdu.Mis gibi sebze ve meyvelerimiz bakkallarımızda,manavımızda satılırdı..kasabımızda tertemiz koyun keçi yada sığır eti satılırdı.Biz bunları alırken hiç aklımızın köşesinden sağlığımıza uygun mu değil mi diye geçirmezdik.Çünki o zaman müslüman mahallelerinde güven vardı,doğruluk vardı,hoş görü vardı,yalan,çıkar Allah’ın adıyla Allahın kullarını aldatmak,kandırmak,haksızlık yoktu ve bunları hiç düşünmezdik..Sonra ne olduda;Bizim Mahallelerimize MARKET- SÜPERMARKET- HİPERMARKET gibi kocaman mağazalar açılmaya başladı işte işler o zaman karıştı.
Şimdi bizim müslüman mahallemiz,mürtedler,fasıklar yalancılar çıkarcılar mahallesi olmuş.Bu mahallemizde domuz etide satılır,noel hindileride satılır..adamda kadında satılır..dinde imanda satılır hale gelmiş ve bizim mahalle tam bir ILIMLI İSLAMIN ORTAK PAZARI OLMUŞ.
Bizim mahallede artık"ETLERİMİZ İSLAMI ESASLARA GÖRE KESİLMİŞTİR""NAMAZ ELBİSESİ BULUNUR""TESEDDÜR GİYİM"Yada ATATÜRK’ün resmini tekel bayii vitrinindeki içki şişeleri arasına yapıştırarak laiklik yapanlarda bulunuyor.
Bizim mahallenin ORTAK PAZARINDA ;Dinler arası digalogcularda var,papanın elini öperek islama hizmet ettiğini iddia edenlerde,yahova şahitleride var,evlere incil servisi yaparak, insanlara kurtuluş çağrısı yapanlarda var.
Bizim mahallenin camisinede bir hal oldu;eskiden böyle değildi,vaazlar,hutbeler gametler bir kadife gibi yumuşacık ruhumuzu okşardı,şimdi bir gürültü kirliliğidir gidiyor.Acaba bu ses cihazlarını bu kadar fazla açmakla Allaha daha mı çok yaklaştıklarını sanıyorlar?yada:Cemaat üzerine bir piskolojik baskımı uygulanmaya çalışılıyor,belli değil.
Bizim mahallede,kendisini müslüman zanneden müslümanlarda var..sormayan sorgulamayan,araştırmayan,eşrefi mahluk olduğunun bilincinde olmayan...
Biz bizim mahallede yani Müslüman mahallesinde salyangoz satılmasınıda kanıksadık,domuz eti satılmasınıda,adam satılmasınıda kanıksadık,fikir satılmasınıda..biz bir şeyi unuttuk be dostum:Allahı(c.c)....
Nankörlük ettik bizi yaradana,nankörlük ettik alemlere rahmet olarak gönderilen Allah resulüne..Dindar geçinenlerimizin bir kısmıda artık hurafeler bidatler masallar,hikayeler koleksiyonuna çevirdiler..Dahada kötüsü hak ile batıl,iman ile küfür vatansızla vatansever birbirine karışmıştır.Bu korkunç durumu gören bilinçli müslümanlar ve vatanseverlerde tebliği ve davet görevlerini yapamamaktadır.
Emr-i bil maruf nehy-i anil münker’i terkeden bir toplum olmuş dünya ve ahiret azabınıda hak etmiş bulunmaktayız.
Biz Rabbimizin emirlerine kulaklarımızı tıkamış,geçici dünyevi işlerin köleleri haline gelmişiz.İhtiras bencillik korkaklık ve iki yüzlü riyakarlık,21.yy.ın en salgın hastalığı haline gelerek,insani,islami ve milli değerlerimizi felç ederek bizi bir sürü toplumu haline getirmiştir.
Bizim mahallede artık neredeyse Allahla ticari ortaklıklar kurulmuş,Allah resulüde bu şirkete genel müdür olarak işe alınmış ve dünya ve ahiret hayatı halledilmiştir.
Sahi bizim mahallenin adı neydi?
Cengiz YANIK-İSTANBUL