- 2369 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
..Tek Suçum Seni Sevmekti..
Biliyor musun? Benim Tek Suçum Sevmekti. Hakettiğinden fazla sevmek...
Bi türlü ölçüyü tutturamadım.. Ya tuzu fazla kaçtı, ya da şekeri az geldi.. Bi de sevdiklerim hep kıymet bilmez kişilerdi.. Kalbimi kime verdiysem bir oyuncak misali oynadı kırılınca da bırakıp gitti..başka Oyuncaklar aramaya...
Biliyor musun? Benim Tek suçum güvenmekti. Kendimden fazla güvenmek.. Belki de bu kadar çok güvenmeseydim gideceğini önceden anlayabilirdim.. Seviyorum sözcüğünün altındaki sahte sevgiyi görebilirdim. Devam ettirmek için sarfettiğim çabalar yerine hemen bitirebilirdim.
Biliyor musun?Benim Tek Suçum bitiren değil de sürekli devam ettiren olmaktı.. Beni artık sevmediğini bildiğim halde ’Nokta’ değil de ,’Sana kucak dolusu virgül getirdim’ demek.. Ve onun bitirmesini beklemekti..
Benim Tek Suçum KARŞILIKSIZ SEVMEKTI.. Hep olmayacak hayaller üzerine temel attım.. Yıkılabıleceğını hiç düşünmedim. Ve her zaman ömürlük olmasını istedim.. Mevsimlik Değil...
Benim Tek Suçum SENI SEVMEKTI.. Yüreğine tutsak kalacağımı farkedemedim.. Gözlerinin kurşun misali gözlerimden sekip kalbimi vuracağını kestiremedim. Eğer gönlümün sende hapis kalacağını bilseydim,
İnan ki seni asla ve asla sevmezdim..
Ama ne çare ki, insan gönlünün nereye demir atacağını bilemiyor.. Ve sonunda acı çeken hep o oluyor...
YORUMLAR
Tek Suçum SEVMEKTİ...
Ama ne çare ki, insan gönlünün nereye demir atacağını bilemiyor.. Ve sonunda acı çeken hep o oluyor...
Değerli dost kalem,o kadar harika ve insanın içinde kendini bulduğu kısa ama bıraktığı iz derin bir yazı yazmışsınız.Beğenerek okudum ve etkilendim.Sizi candan tebrik ediyor,en içten saygı ve selamlarımı yolluyorum.
Tek Suçum SEVMEKTİ...
kalbinden geçenleri en yalın en saf halinle satırlara taşımışssın zira bu karşılıksız sevmek sevmelerin en zorudur yaşayanların aynı pencereden senin yaşadıklarına bakabileceğini unutma satır aralarında gezinirken kendimden çok şeyler buldum yeryüzünde en zor olan budur ve zoru başarabilenlere selam olsun.