- 556 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hayatımdan Bir Buket-3
Bizim Ercan abiydi bu. İzne çıktığı için uzun zamandır görüşememiştik. Kendisi çok alem adamdır. İki dakika sohbet etsen gülmekten başını ağrıtır o derece yani. Diğerlerine yalandan selam verip gittim Ercan abinin yanına. Bir an önce bir iki muhabbet edip uykumun açılmasını istiyordum. Selamlaşma faslı bittikten sonra başladık muhabbete. O bir yandan işle uğraşıyor bir yandan da anlatıyor tatilde neler yapmış. Sabahın o saatinde yapılabilecek en güzel sohbeti yaparken sohbete telefonuma gelen mesaj ile ara verdik. Sohbet bırakılacak cinsten değildi ama ne yapalım yapılacak işler vardı. Mesaj o gün bana eşlik edecek olan arkadaşımdandı ve buluşma yerine yaklaştığını yazıyordu. Bir dahaki mesai de görüşmek üzere Ercan abiyle vedalaştık. Kullandığım yol üzerinde uzunca bir çarşı vardı ve oradan geçecektim. Sabahın erken saati olmasına karşın insanlar çarşıyı doldurmuştu, bir kısmı işe gidiyor bir kısmı da alışverişte… Geç kalmamak için hızlı adımlarla yürürken bir kaç kızın amiyane tabirle beni kestiğini fark ettim. tam olarak ne niyetle bilemezdim ama ya aptal göründüğüm için “aa şekle bak yaé” tarzında bir ifade ya da çekici göründüğüm için “a aaa!” tarzında bir ifade olabilirdi. Bunları ayırt etmek için bile zamanım yoktu. Gece iyi bir uyku uyuyamamıştım ve dışarıda cehennem sıcağı vardı. Nihayet arkadaşımla buluştuk ve evi arayacağımız bölgeye gittik. Çevre hakkında pek bilgimiz olmadığı için ya nasip dedik ve bir sokaktan başladık. İşin kolay bir yönü vardı ama bize uygun olmadığı için iş tamamen bize düşmüştü. Biraz sabırlı olacaktık ve şansımıza güvenecektik. Birkaç ev bulmuştuk ama istediğimiz kriterlere uygun değildi. İstediğimiz gibi olanlar ise çoktan kiralanmıştı. Evet biz biraz geç kalmıştık ama olsun kiralanan, pahalı, bize uygun olmayan evlere ve dışarıdaki o yakıcı sıcağa aldırış etmeden kararlı bir şekilde yolumuza devam ediyorduk. Saatler ilerledikçe bedenimiz yorgun düşmeye başladı ve sağda solda kiralık yazısı arayan gözlerimiz yerini gölge bir yer aramaya bıraktı. Sonunda dinlenebileceğimiz bir yer bulduk. Oturmuş günün kritiğini yaparken telefonuma bir mesaj geldi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.