- 1119 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ARAP BAHARI..
.
Sevgili dostlar,bahar denildiği zaman benim içim kıpır kıpır olur,tabiatın yemyeşil olması,kaynakların derelerin pınarların şırıl ,şırıl akması,kuşların cıvıl cıvıl ötmesi,kuzuların melemesi,buzağıların cirt atıp koşması..çayırların yemyeşil olması gelir aklıma...
Yani bahar denildiği zaman hepimizin aklına, sanırım güzellikler gelir..ama bu bahar nasıl bir baharki;Arabın baharında,bahar gelen arap ülkelerinde günde 50-100 ölü..patlayan bombalar,işgal edilen topraklar,kardeş kanı sel gibi sokaklarda akmakta ve dikkat ölen hep müslümanlar..öldüren kim?Belli değil karanlık bir el karanlık bir güç..Irak’ı kim işgal etti ise el aynı el,ırakl’ı kadına kim tecavüz etti ise aynı kişiler..Irakta Iraklı müslüman kadına Tecavüz eden Amerikan askerinin başarılı olması için dua eden zatı muhterem bu günde,bahar gelen arap ülkelerini uzaktan naralamakta;Bakıyorsunuz dört ay önce insanlık ödülünü aldığı LİBYA ya NATO(ABD)ile birlik olup bomba yağdırıyor,Mısır devlet başkanı Hüsnü Mübarek’e derhal yaönetimi bırak derken..düne kadar kardeşim dediği Suriye devlet başkanına da"Sabrımız kalmadı,bıçak kemiğe dayandı"demekte.
Yahu sana ne olduda bıçak kemiğe dayandı anlamadım?Senki yıllarca Suriye Hafız Esad döneminde PKK nın cani başını beslerken korur ve kollarken hiç yoktun ortalarda da bu gün çıktın ortayada"Suriye bizim iç işimiz"diyecek kadar ileri gittin.
Sayın başbakan ARAP ÜLKELERİ İLE ARAMIZA 1000 YILDA DÜZELMEYECEK BİR NİFAK TOHUMU ektiğinin farkınada mı acaba?Biz hala Cezayire yaptığımızın hesabını vermekte zorlanırken,bunları gelecek nesillerimiz ARAPLARA nasıl izah edecek.Bunu düşündüğüm zaman tüylerim diken diken olmaktadır.
İsrail ile göstermelik kavga yaparken,İran’ın füzelerinden İsrail’i korumak için füze kalkanını Ülkemize yerleştirmekten geri kalmayan sayın başbakan,Yahudilerden aldığı YAHUDİ DOSTLUK VE CESARET MADALYASINIDA inatla iade etmemektedir.
Sayın Başbakan One minute:Ya o Yahudi madalyasını iade edersin yada senin yaptığna en hafif tabirle"Bu Ne perhiz ne lahana turşusu"denir.Cengiz YANIK
YORUMLAR
Kendi kendime sordum durdum neden Suriye,Irak,İran,Libya,Lübnan,Çat ve Afrika ülkeleri,Saraybosna,Arnavutluk,Makadonya ,Azerbeycan ve Orta Asyadaki soydaşlarımızla pasofort olmadan gidemiyoruz .Şimdi ne oldu da bu kapılar aralanmaya başladı.Sormak gerekir ve kafa yormak.
Yazınız aslında çok fazla yorum gerektirir amma.
Kaleminiz daim olsun.
Saygılarımla.
Yaşananların "yalancı bahar" olduğunu, düşünen beyinler elbette görüyorlar.
Ancak, baharı yaşadıklarını söyleyenler buna nasıl inanıyorlar, anlamakta zorlanıyorum.
Bahar yağmurları geçtikten sonra gelecek kışı hiç görmüyorlar gibi.
Allah araplara - ve tabii ki kışı bahar diye gösterenlere- akıl fikir versin.
Yazınızı beğenerek okudum. Tebrik eder, saygılarımı sunarım.