TEŞEKKÜR EDERİM..
Kalbimi mezara koydum herşey bitti o cürüyüm yok oldu kanı durdu ateşi azaldı acıda cekmiyo.Ben niye hala seviyorum hala gözlerimden yaşlar akıyo hani kalp gidince aşk acısı biterdi ruhun sevmesi olmazdı sevgidiye bişi yoktu yoktuda niye böyleyim şuan görmeni isterdim sevgiyok diyordun ya beni görmeni isterdim.Akan her gözyaşım sanki yaş değilde kan göz yaşı değilde sanki kan akıyor icim kalbimden daha çok yanıyorşnanmadım aşkıma inanmadın mezara gömdürdün icimi yaktınbirlikteyken bile sensizliğe mahkum ettin.Hic acımadan kalbimi öldürdünruhumuda kalbimide aldın pacavraya cevirdin.Sorsam hala suclusu sensin dersin ben sana beni sevdemedimki dersin ne kolay dimi ben sevme derim kalp sevmez bitti.Artık sevme diyebiliceğim bi kalbim de yok git bak mezarlığa toprak oldu cürüyüp gitti teşekkür ederim sana.HER HAKKIMI HELAL EDİYORUM SADECE KALBİMİN HAKKINI HELAL ETMİYORUM VE ASLA ETMİCEM.HAYATIN BOYUNCA HEP MUTLU OL ASLA ÜZÜLME HİC BİR DERDİN OLMASIN ALLAH HEP YARDIMCIN OLSUN SEVDİĞİM İCİN SUCLU OLAN BENİM NEDE OLSA.......
YORUMLAR
Bunu okuyunca aklıma geldi eski bir yazım "Son Hak" isminde.. Paylaşmak istedim seninle;
Son hakkımı da kullandım. Artık rahatım. Çünkü önümde düşünecek "başkaları" yok, düşünecek bir tek "kendim" var.
Hayata bir on yıl geç başladım. Aşklara tükettim zamanımı. Hep doğru insanı bulmak için çabaladım ama anladım ki kendimden başka doğru yok. Ne zahmetlere girdim, ne aptallıklar ettim. Kah yağmur altında ıslandım göz yaşlarımlar, kah omuzumun ağrısına kımıldamadım rahatsız olmasın diye. Yeri geldi, öldüm onun için. Hayatımı hiçe saydım. Benim bir canım var demedim, "bir cananım var" dedim. Dedim ya aptallık boyum kadardı benim için. On yıl geç başladım ben hayata!
Kimisi için şiirler yazdım, döktüm tüm dertlerimi bir bir satıra. İnce ince işledim harfleri. Gözlerime bakıpta beni anlamayan şiirlerimi ne yapsındı be? Okuduğunu bile sanmadım. Sadece yazdım. Yazdıklarım kimi zaman hikaye oldular, hayat buldular beyaz sayfalarda. Oysa gerçek hayatta olması için herşeye razıydım. Olmadı. Bir hikaye olarak okuyanlarda kaldı.
Dersin bir gün "beni böyle sevecek birisini hiç bulamadım" diye. Düşün bakalım kaç kez çiğnedin beni bakmak için çevreye. Hayret, çevrede bir *ok yoktu! Ne aradın sen etrafta ben anlamadım ki! Ne içindi beni kandırıp kirli çıkına koymak? Ne gerek vardı elmayı ısırıp gerisini yemeden çöpe atmak. Yazık, çok yazık bana. Dedim ya aptallık boyum kadardı. Bir on sene geç başladım ben hayata.
Son hakkımı da kullandım, bitti! Bundan sonra ne benden sana ne senden bana! Öyle demiş çünkü ünlü şair kendi sevda masalında;
"Bizi seveni biz sevmeyiz. Bizim sevdiğimiz de bizi sevmez. Sonuçta dünya bu, dönmeye devam eder"
ArenA tarafından 9/16/2011 8:34:08 AM zamanında düzenlenmiştir.