Ankara Gecesi 4 Sezon 1 Bölüm
Ankara da hava o kadar sıcaktı ki öğleden sonra yağan yağmur havayı daha da ağırlaştırmıştı Beyza hyanlız yaşadığı evinde pencerenin önüne oturdu aklı karışıktı saatine baktı saat 22:00 yi gösteriyordu.
Gözleri yaşardı ne olduğunu anlamadan kirpiklerinden o sıcak tuzlu sıvının aktığını hissetti. Ağlamayalı çok olmuştu en son annesi öldüğünde ağlamıştı beyza ellerinin içi ile yanaklarını sildi neden ağlıyordu sebebini kendisine bile itiraf edemiyordu ama amirini o kaba saba herifi seviyordu hatta bu sevgisi çok uzun suredir içinde idi o adam aslında içinde bir çocuk saklıyordu bunu kimse göremiyordu evet pis ağızlı küfürlü kaba sert mizaçlı biri idi ama bu işte kim öyle değildi ki yoksa bu iş çekilir miydi.
Onu seviyordu fulya ile olan ilişkisini de diğer ilişkilerini de uzun süredir takip ediyordu nedense birazda acıyordu sanki ona ve acıdıkça da daha çok ona bağlanıyordu. Anne şev kati mi idi acaba bu gülümsedi kendince. Ama sonra Hakanın bugünü unutalım demesi geldi aklına beyza bu sözleri hazmedemiyordu her şeyi göze almıştı oysa neden hakan da bu şekilde davranmıyordu o kadar güçlü o kadar kendine güvenen bu adam eden bir anda o yaşananlardan sonra içine kapanmıştı aslında nasılda ona aşık olduğunu görmüyordu bu adam acaba neden böyle idi korkuyordu evet evet korkuyordu bu adam beklide evet neden olmasın ya sevmek ve kaybetmekten beklide sonra iç geçirdi olsun dedi son damlayı da silerken olsun sabredip bekleyeceğim onu o benim için her şey perdeyi çekti ve yatmaya gitti.
Adam Hasandan telefonu alınca hemen arabasına bindi acilen hasanın dediği gibi bir internet kafeye gitti hasan tamda adama anlattığı gibi taa hapishane de zor zamanlar için gmailden aldıkları mail adresine cep telefonun ile çektiği kasede göndermişti bir de mesaj vardı mesajda beyzanın adresi ve bolu da abanta gölü yakınında bir evin adresi ve birde not adam notdan cıktı aldı adresleri yazdı ve sesi bir mp3 çalıcıya mp3 olarak kaydetti ve posta kutusunu kullanıma kapatıp hesabı sildi .ücreti ödeyip kafeden arabasına bindi arabayı beyzanın sokağına doğru balgat a doğru sürdü.
Beyza nın fark etmediği bir şey vardı bu düşünceleri ile boğuşken dışarıda gri bir arabada bir adam oturmuş onu izliyordu. Kız perdeyi kapatınca adam sigarasından bir son nefes çekti ve arabadan indi artık av zamanı gelmişti.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.