- 2603 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
=SADECE BİL İSTEDİM..=
Sana öyle ihtiyacım var ki.. Çok kötüyüm sevdiğim.. Herşey üstüme üstüme geliyor.. Dayanamıyorum sensizliğe.. Ne olur son kez de olsa gel.. Sen benim hayatta ki tek teselli kaynağımsın.. Sözlerine ihtiyacım var.. Çıldırmak üzereyim.. Hayat o kadar zor ve acımasız ki.. Sen ne kadar acı çekersen çek dünya dönmesini durdurmuyor..
Canım yanıyor.. Hem de öyle bir yanıyor ki.. Bu yangınımı söndürecek tek kişi var o da sensin bitanem.. Nerdesin sevdiğim? Hiç mi sevmedin beni? Hiç mi hatırım yok sende? Senden sadece tek bi isteğim var. Son kez gel. Sev demiyorum. Kal demiyorum. Sadece gel diyorum. Sen bu diyardan gittin gideli yüzüne hasretim.. Seni öyle çok özledim ki.. Sadece boynuna sarılıp ,o beni sarhoş eden kokunu son kez içime çekmek istiyorum.. Son kez gözlerinin derinliklerinde kaybolmak istiyorum.. Ve Son kez yüzüne bakmak istiyorum.. Ondan sonra yollar senin olsun..
Seni öyle çok sevmişim ki.. Bu kalp kendini unutmuş, yalnızca senin için atmış. Seni böyle severken sensiz olmak çok zor bi şeymiş. Her gece rüyalarımdasın. Geçen gün Evinin önünden geçtim. Perdeler kapalıydı. Her gün gezdiğin bahçeye gittim. Iki damla yaş süzüldü gözlerimden... Hani hep oturduğun bank vardı ya, ışte oraya oturmaya bile cesaret edemedim.. Dalmış gitmişim yine ESKİ günlere.. Sonra her gün buluştuğumuz yere, o etrafı ağaçlarla çevrili olan yola gittim. Ağaçlar kocaman olmuş. Yürüdüm.. Yol boyunca... Artık gözyaşlarımı tutamaz olmuştum. Saatlerce hıçkırıklarla sarsıla sarsıla ağladım. Iyi de ben şimdi bütün bunları sana niye anlattım ki.. Kimbilir? Belki yalnızlıktandır. Belki de seni hala ölesiye sevdiğimi bilmeni istedim. Ama bilsen ne olacak ki.?! Yine yoksun. Belki bu satırları hiç okumayacaksın.. Belki de okuyacaksın ama hiç bi şey anlamayacaksın...
Şunu bilmeni isterim sevdiğim? Hani gün gelirde.. bu şehirden, dönüşü olmayan bi diyara gidersem... Sakın Seni unuttuğumu sanma!! Çünkü ben seni unutamam... Ben seni sonsuza dek seveceğim bitanem! Bundan Hiç Şüphen Olmasın...
Dilerim Hep Mutlu Olursun Aşkım...
HOŞÇAKAL....
SMayle...