- 1745 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Hayalimdeki özlemime...
. Hayalimdeki özlemime...
Evvela selam eder lafzı adet olduğu üzre sanada gelsin ey muhayyilem ta ki bu acizaneden bile...
vakta ki hür idim efsununa kapılmazdan evvel,hoş görenler hala hür bir ser sezedursun ben hasretinde an be an mahkumum...
bu işin elifba’sından başladım ey ruh-i gailem,cüz cüz takibindeyim harfiyatının;ilminde cehlimi yüzüme vursan bile bu fasılasız firakınla...
gökkubbe rüzgar ile sana muhabbetimi iletsinki,
yanaklarını okşayan her meltem için derin soluk alışlarım var,,rabbim affetsin...
sen bakma işin nun kısmında hatrıma düştüğüne!..
taa bezmi elestten fehmimdin,vehmimdin belkide
sehvimdin...
rana bir ahvalde olduğun malumumdur ki ufkumun en namütenahi yerindesin..bilirim bilirim iyisindir...
beni sual edecek kadar hatrındamıyım bilmem ama sensiz,sessiz düşlerdeyim;düşüşlerdeyim...
hiç ama hiç hicrana içerlenmeni dilemem ki bu sebepten mütevellit hep şen olmanın niyazıyla hibe ediyorum tüm uhdekar lahzaları...
daha ne dökeceğimi bilemez bir haldeyim,kalemimden ki hasretin bulut olmuş sarılmışken alemime..
son kelamım defaatle sen oluyor bir vaziyetteyken
muhayyilemden hakikatime remzolmanı haykırıyorum,,gönlümde gönlümce sessiz sessiz..
şimdilik noktalarken kalemim,kelamı
tüm kavilerin üzerine olsun allah ın selamı...
...(tel.den yazdığım için imla kurallarına tam hakim değilim)...