Dünyanın Sonu Geldi Yeni Dünya Sensin Nariçe
hayrettin taylan
Yormak istemiyorum artık cümlelerimi.Yeni bir dil gerek beni sana anlatmak için.Anlam yetmiyor, Türkçe aciz .
-Yan yana getiremiyor sözcükler. Baş başa bırakamıyor başlangıçlar, üst üste alamıyor algı ve üst benlik.
-Ele ele buluşturamıyor özlem, hasret, acılar, vuslat.
Uzakları tercih ediyor her şey.
-Zaman diyor ,zamanla diyor kader.Bana alfabenin son harfiyle seslenme.Adın, sevdan ilk harfle başlarken öyle son harfin sözcükleriyle bağrıma seslenme.
-Bu dil yetmiyor dilsiz kaldığım aşk sonrasızlığına.
-Hiç söylenmemiş sözler yazmanın yazgısındayım, elimde elemlerim, kalemlerim, sinende yazılıyoruz.
- Yetmiyor anlattıklarım, daha anlatamadıklarımın inşirahını duymalısın Nariçe.
Senli anlamalar çıplak kalsın, arzularım örter sen korkma.
Ya da bensizliği giy Arap saçına dönüşsün dönüşlerin.
Ben ,seni çıplak giyineyim hasretim, istemlerim örtsün seni.
-İkimiz kalalım bu sevi dünyasında.
Bütün ayrılıkları ,acıları, mecbur gidişleri, bir türlü kavuşamamayı yakıp yeni dünya yaratalım...
Sonra giyineyim seni sıcak bir elbise gibi. Sarılışın anlam, öpüşün kitapçık ,dokunuşun kitap, sevişin kütüphane, bende kalışın ömür olup olamayacakları paklasın bize.
Bu sende kalış ,hasbilerin meramıdır. Hesabı olanların olgusudur.
Bu seni isteyiş ümmilerin sadasıdır. Seni aşka kazanma davasıdır.
Yani seninle dünyayı ilgiye, sevgiye, güzelce yaşama paydaşlığıdır .
Kazanma değil yani insan kazanma davasıdır.
-Gönül fethetme için, fethedilen gönülde seni sevme arayışıdır.
İsrafil’in sırrı senin güzel tabiatındadır. Bu güzelliğine meftun olmuş nazariciyim ben. Nazlarına kadar nedenlerimi ekledim.
Kurumuş sevda toprağımı yeşertme savaşıdır. Yeşillenmeli ali dünyan. Hz.Ali’nin kızı gibi yürümelisin yeşillerle bezenmiş göz pınarlarının sunaklarıyla süslü,aşka nakışla, sevmeye, paylaşmaya, dünyayı güzelliklere anlatmaya manalı soylu bir duruşun içsel ummanı gibi sonsuzluğuma.
Beni delirttiğin, beni dirilttiğin bu sevi davasının küresini kapatma göz karelerinle. Beni topla cennetinde. Huri ol, nurunda aksın aşk. Kapkaranlık algılarıma konsun “MUTLAK GERÇEK”
-İdeolojinin idlerinde yapma tanrıcılığı oynayan güzellerin
Yaşatmalık karmaşasından kurtar beni Nariçe
-Karanlık fikirlerin dehlizinde zehrini akıtan sözde söz sahiplerinin acizliğinden kurtar beni.
-Bilgeliğim aziz gibi akar sularına. Sen ummanın ummanı.
Umudumun son küresi sen, kareler biriktirdim, küreler arasında aşka kutuplarım var.Penguen sensin.Üşüme ben ülkesinde.
Biraz ben merkezciliğimin merkezkaç kuvveti olmaktan çıkar.
Sen hep özellerime dünya kaldın.Dönmeliyim dünya yerine etrafında, zamansızlık ve sonsuzluk için.
-Kavuşmaları almalıyım sol yanımın enlemlerine.Enlerin gelmeli dönencelerime. Bir oğlak dönencesinde, en uzun gece gibi yanıma gelmelisin ve uyumalıyız aşka Nariçe.
YORUMLAR
EN UZUN GECELERİ BEKLEYİP DURUYORUZ BİRLİKTELİKLERDE....OYSA SENEDE BİR GÜN EN UZUN GECE...BİR KAÇ SAATİN KARINI DÜŞÜNÜRKEN RÜŞVET OLARAK TÜM SENEYİ VERİYORUZ FIRSATÇI TEFECİLERE....
DUYGU SELİYLE SÜRÜKLENEN İFADELER GEREKENİ VERMİŞ OKUYANA....
SAYGILAR
kırk bohça tarafından 9/14/2011 4:16:44 PM zamanında düzenlenmiştir.