- 989 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BU GİDİŞLE TERÖR BİTMEZ, BARIŞ GELMEZ-Köşe yazımdır.
BU GİDİŞLE TERÖR BİTMEZ, BARIŞ GELMEZ
Hepimiz yorgun ve yoğun geçen bir günün ardından doğan güneşin ilk ışıkları ile uykudan uyanıp, ertesi güne hayır dualarımız ile başlarız.Ben de her sabah uyandığımda kahvaltı sofrasını hazırlarken sabah haberlerini mutlaka takip ederim, Radyo ve Televizyondan dinlemeye çalışırım. Ancak; sonrada keşke dinlemez olsaydım derim. Çünkü sağ olsunlar bazı ulusal TV kanalları sabah haberi olarak Ülkemizde ne kadar kötü haber var ise felaket tellalı gibi birazda abartarak sabahın ilk dakikalarında size negatif enerji vermekte süperlerdir. Kaç kez uyarmaya çalıştım bu kanalları “ Bu ülkemizde hiç mi güzel haber yok” dedim ama huylu huyundan vazgeçer mi. Ne yazık ki vatandaş kendi derdini unuttu, bizi yönetenlerin kavgası, dedikodusu ile sabahın ilk dakikalarında yeni bir güne negatif enerji ile başlıyor.
Haydi şimdi bu vatandaş yeni bir güne nasıl güzel başlasın. Yada her şeye karşı nasıl hoşgörülü olup,çevreye pozitif baksın mümkün mü? Sabahın ilk dakikalarında TBMM de bizi yönetenlerin birbirlerinin arkasından söyledikleri hoş olmayan kırıcı sözleri, bol bol dedikodu, birbirlerine laf göndermeleri hiç doğru mu? Halka böylemi örnek olunur?
Oysa ülkemizde bizi yönetenler kendi aralarında barış ve huzuru sağlayıp, vatandaşa dostluk, barış, huzur, sevgi ve saygı konusunda vatandaşa örnek olmalılar diye düşünüyorum. Aksi halde bu ülkede barış ve huzur olur mu? Terör biter mi?
Vatandaş aç mı, tok mu? , Okullar açıldı, çocuğuna okul ihtiyaçlarını nasıl alacak ?, Mutfakta tenceresinde aşı var mı ? Hastaneler hasta dolu, doktor ve ilaç parası var mı? Türkiye’de her türlü şiddet, gerilim, boşanmalar, intiharlar, cinayetler her türlü olumsuzluklar azalmıyor, büyüyor. Vatandaşın sosyal ve ekonomik, maddi ve manevi sorunlar, sağlık, eğitim, v.s bunca dertleri var ama bizi yönetenler bu sıkıntıları çözmek ve gidermek yerine birbirlerine laf gönderme yarışından bunları görmüyorlar bile.
Şehitlerimiz yürek dağlıyor, ocaklar yanıyor, gözyaşları sel oluyor kimin umurunda. Bizim seçtiklerimiz, TBMM de bizi temsil edenler Yurt dışı gezmekten, açılışlarda kurdele kesmekten, sonu gelmeyen inşaatlara temel atmaktan, yemek ziyafetlerinden, TV ekranlarında çalışıyor gözüküp vatandaşı uyutmaktan fırsat bulup ta, hangi şehidimizin cenazesinde ailesinin acısını paylaşıyorlar.Bu evlatları anaları,babaları kolay mı büyüttüler. Ocaklara ateş düşüyor, ateş düştüğü yeri yakıyor. Hepsi bizim evlatlarımız, yüreğimiz yanıyor, yeter artık!.
Lütfen artık bir vatandaş olarak rica ediyorum: Birbirinize laf göndermeyi bırakın birbiriniz ile kavgayı bitirin ki Ülkemizde de kavga,gürültü bitsin. Bizi yönetenler olarak sizler vatandaşa iyi örnek olmalısınız. TBMM de kavga ve gürültü, birbirinizin arkasından dedikodu değil, vatandaşa hizmet için yarışmalısınız.
Lütfen vatandaşı biraz da olsa düşünüp gözyaşı, keder değil, yüzlerini güldürünüz.
Lütfen terör,işsizlik,açlık,şiddet,cinayetler,intiharlar,v.s gibi bütün olumsuzlukların bu güzel Ülkemizde son bulması için elinizi vicdanınıza koyup çalışınız.
Ne diyeyim biz vatandaşların Allah’tan başka kimsemiz kalmadı. Vatandaşın dertlerini görmeyenleri ve görevlerini yapmayanları da Allah’a havale ediyorum.
ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN.
SABİHA SERİN
[email protected]
Bu köşe yazımın linki aşağıdadır. Bir vatandaş olarak değerli görüşlerinizi yazımın altına yorum olarak yazmanızdan onur duyarım. (Üye olmak zorunluluğu yoktur)
Türk halkına hizmet edenlerin duyarsızlığına sessiz kalmayacağız. Artık şehit vermek istemiyoruz.
Bende anayım ,şehitlerimiz hepimizin evlatları, hepimizin bağrı yanıyor artık yeteerrr)
www.sivaspostasi.com.tr/yazar.asp?yaziID=6226
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.