ey aşk gitme
DUYMADIM GELDİĞİNİ; GELİRKEN DE SORMADIN ZATEN... İSTEMEDEN GELDİN BELKİDE... KÖTÜMÜ OLDU HAYIR; ACIMI ÇEKTİM EVET, AMA ÖĞRENDİM OLGUNLAŞTIM, DEĞİŞTİM. MİLATTAN ÖNCESİ VE SONRASI VAR HAYATIMDA, AŞKTAN ÖNCESİ VE SONRASI... İNSANIN CANININ ACIMASI NEYMİŞ GÖRDÜM, KENDİNDEN VAZGEÇMENİN NEDEMEK OLDUĞUNU HİSSETTİM. BİR AMACI OLMALI KADERİN DİYORDUM YA HEP ARTIK ANLIYORUM NEDEN OLDUĞUNU; BEN TAM OLDUM ARTIK. BELKİ DURGUNLAŞTIM AMA ARTIK DEĞİŞTİM FARKLI BİR GÖZDEN BAKIYORUM HAYATA, ETRAFIMDA FALAN DÖNDÜĞÜ YOKMUŞ HİÇBİRSEYİN. SADECE COK SEVMİŞLER BENİ BÖYLE HİSSETMEMİ SAĞLAMIŞLAR. YÜCELİK BENDE DEĞİL SEVENLERDEYMİŞ. ŞİMDİ UFAKTAN HİSSEDİYORUM GİTTİĞİNİ. GELİRKEN SORMADIN GİDERKENDE ANLAYAMAYACAĞIM GİDİŞİNİ... TOZLU BİR GÜNLÜK GİBİ SAKLAYACAĞIM HERŞEYİ SENELER SONRA İÇİMDEN ÇIKARIP GÜLÜMSEYECEĞİM... ACI ÇEKMELER BİTSEDE HER HATIRLADIĞIMDA BURKULCAK KALBİM. AMA HERZAMAN ŞUNU DİYECEĞİM ARTIK GİTSEDE AŞK HARİKA BİRŞEYMİŞ.... BENİ BEN OLMAKTAN VAZGEÇİRECEK KADAR GÜÇLÜ OLSADA SENİ SENDEN DAHA ÇOK DÜŞÜNSEMDE , KOCAMAN BİR PALYAÇO OLSAM DA AŞK GEL VE YOKET BENİ AMA GEL YETERKİ DEDİRTCEK KADAR MÜKEMMEL... MUTLUYUM ARTIK GİTME LÜTFEN SENİNLE İYİYİM ACI YOK ARTIK...LÜTFEN AŞK HİSSETTİR KENDİNİ:)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.