SEVGİ VE DOSTLUK GÜMÜLDÜRDE
13 Eylül Salı
Heyecanlı bir sabaha merhaba dedim mutlu bir gün başlıyordu .Hafif bir kahvaltı yaptık ve saat sekizgibi Neşe ben ve eşim arkadaşın arabası ile yola koyulduk.Yollar güzeldi yolculuk güzel geçiyordu.
İncir ve zeytin ağaçlarının süslediği güzellikleri seyrederek Selçuk tan girip yola devam ettik.
Alçak ta olsa dağlara vurmuştuk kıvrım kıvrım yollar, çamlık çamlık dağlardı geçtiğimiz.
Ve deniz göründü; sabahın ışıklarında sakin dalgasızdı başını yaslamış koylara yazlık siteleri ile öyle güzeldi ki .
Bir çok yerlerleşimlerden geçip yola devam ediyoruz.Dağlar biraz mahzun geldi bana kurumuş otlarla hüzünlüydü sanki boş boş duruyordu. Ne kadar çam ve zeytin ağaçları da olsa.
Baharın güzelliği neşesi yoktu” Baharda gelmeli” dedim.” Baharda görmeli buralarını nasıl güzeldir kim bilir rengarenk çiçekler açar gelinler gibi olur kırlar neyse yinede güzellikler vardı en azından Deniz bir başkaydı .
Önce Özdere göründü; oldukça büyümüş güzelde olsa o da doğallığını yitirmiş geldi bana Çünkü taş yığınına teslim olmuş .
.Gümüldür mandalina bahçeleri ve zeytin ağaçları ile süslenmiş dağların arasında bir yer
Telefonla haberleşip Nilkurt kardeşim karşıladı bizi. Sıcacık bir kucaklaşma oldu .
Ve hayalimi süsleyen bahçe içindeki evi dubleks gibi iki katlı üst kata terasa çıktık .Muthiş bir
manzara yeşilin bir çok tonu her tür meyve ağaçları mandalina bahçelerinin arasında .
doğanın güzelliği önümüzde oturduk .
Çayın yanında kahvaltı hazırladı hem sohbet ve çay keyfi anlatılmaz güzeldi .Eşim ve arkadaşı bizi bırakıp gittiler .
Bizde Nilin udu ile güzel dakikalar geçirdik .Eski şarkılar nostaljik eserlerle mest olduk .
Sevgili Serpil ise bazen yanımızda bazen de kaybolup aşağıda mutfakta işleniyordu öyle güzeldi ki zaman nasıl akıp geçti anlamadık .
Bahçede yeşillikler içinde yenen yemek ve kedilerin etrafımızda dolanması .Nilin Güneş adlı köpeğinin ayrı bir yeri vardı .
Çaylarımızı yudumlarken çok güzel sohbet vardı yine durduramadık zamanı .
Ve ayrılık vakti geldi sevgi ile kucaklaşıp tekrar görüşmek umuduyla geri dönüş başladı
Hani derler ya geri dönüş çabuk olur diye doğru işte güzel bir günün akşamı oldu
AYŞE KARAN
GÜMÜLDÜR ANISINDAN
YORUMLAR
baharı getirirken sohbetiniz; denizi çarşaf eyleyip sere serpe sererken, çamların yeşilliğine meltem gibi vuran seslerle, yıları ise doldurulmuş bardaklarıdaki çaylarla paylamışsınız...ne güzel....
saygılarımla....
AYSE 09
saygımlasın
Ne kadar güzel kıdskanmadım desem yalan olur valla ablacığım. Sersinizi telefonda duymak bile beni çok sevindirdi ablacığım. Dostluk çok kıymetlidir benim nazarımda. Bir ömür boyu dostluklar nasip etsin Allahım bizlere. Güzel bir paylaşıımdı. Tebriklerim ve sevgilerimle canım benim.
AYSE 09
sevgimlesin her daim sende benim
evet bu dostluk sürsün mahşere kadar diyorum
Merhaba,dostlarımız,yakınlarımız ve beraberce yaşadıklarımız mutluluk kaynaklarımızdır...bir nostaljidir hayattan kendi lehimize koparabildiklerimiz...hayatın dayanağı...huzurun perçimi böylesi yaşantılardır...Anlatımı ile birlikte okunmaya değer nadide bir yazı...Okumaktan mutlu oldum...tebrikler...
AYSE 09
sayfama uğramanızan çok mutlu oldum saygılarımla
Nilgün arkadaşımın yine o engin gönlünün güzelliği ile karşılaştım Ayşe hanımın hatıralarıyla doku yazısında.güzel sima ve güzel insan muhabbetle haz bulan güzel yürekler selam olsun sizlere , Teşekkkürler Ayşe hanım paylaşımınız için, sağ olunuz sevgilerimle kalınız ..
AYSE 09
evet çok güzel anılardı sevgi yumağı ile bitmesin dedirten
saygımla sevgimlesin
Einstein'in "rölativizm" kuramı bu işte.
Adamcağıza demişler ki,şu kuramınızı basit bir dille anlatsanız da herkes anlasa olmaz mı demişler.O da,olmaz olur mu,durum şudur demiş:
-Sevdiğiniz insanla sohbet ederken bir saatlik zaman 5 dakika gibi gelir,ama bir insanı kızgın sobaya oturtursanız da 5 dakika yıl gibi gelir...
Galiba sohbetin tadıdır zamanı kısaltan...
sabri ayçiçek tarafından 9/14/2011 12:36:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
AYSE 09
saygılarımla her daim
hoş bir sada kalır....geriye.....dostluktan daha güzeli varmıki...saygılar hepinize...
AYSE 09
saygılarımla her daim
Yollar uzak olsa da gönüller yakın oluyor sevdiklerine karşı. Bu site bize çok değerli dostlar kazandırdı. Hepinizi çok seviyorum dostlarım. Kocaman sevgilerimle. Hepinizi öpüyorum.
AYSE 09
Tadı damağımda kaldı muhabbetin, tadı damağımda kaldı güzel gülüşlerin...Dursaydı zaman, acelen ne yelkovan. Ne zaman bir yürek bulsam kıvrılacak, koşturursun akrep yelkovan.Küsmende yok darılmanda...Git diyorum sana git...Bir dostum varsa yanımda, uğrama, uğrama semtime. Kana kana içmek istiyorum sevgiyi. Bilirmisin nereden bunun kaynağı, şiir pınarının suları. Yunalım diyorum doyasıya yunalım, Kalmasın ruhumda garipliğin kirleri...
CAN ABLAM, kalemine sağlık, yüreğine sağlık...
sevgi ve muhabbetle...
AYSE 09
ya canım ağlatmakmı istiyon beni ah dedim ah
sağ ol bitanem sağ olasın
yine görüşmek ümidiyle sevgilerimdesin
Emine UYSAL (EMİNE45)
AYSE 09
sizlerde benim için aynen siniz umarım bu dostluğumuz sürer mahşeredek
sevgilerimle