GELECEĞİMİZİ DÜŞÜN BABACIĞIM
ZIRRRRR (telefon)
- baba iyi misin ?
- harikayım, harika...daha bundan nasıl iyi olunur ki kızım.
- cidden mi ? yaa valla babacım beğenmiyceksin diye çok korkuyordum.
- olur mu kızım nasıl beğenmem.Bana anlattığınla tıpatıp aynı.Bravo sana bu kadar mı benzetir insan, kaş aynı, göz aynı.Hele saç rengi yok mu tıp demiş saçından damlamış yani.
- dimi yani, nasıl tarif etmişim.
- sarışın demiştin, bayan kırmızı çıktı.Beyaz tenliydi, yüzündeki benekleri görünce, ilk kez şapkanın icadına sevindim.Hele puantiyeli şapkaları yok mu...aman yarabbim, yüzündeki benlerle, senlerle yarış yapıyor be kızım.Hani anneni andırıyordu, bu bayan büyük ninenin bile yanından geçemez.
- yok baba sana öyle gelmiştir.
- E hadi ben körüm de bütün yolcular neden bize bakıyorlardı ?
- baba sen yine de geleceğimizi düşün.
- aynı kadını tarif etmişsin kızım, hık demiş...orada kalakalmış.Sadece şapkaları benziyor mübareğin.Ama kabahat sende değil tabi, benim neyime bu yaşta evlenmek.Aynı boydaydık ha...yahu ben oturmadan, o konuşamıyor ki.!
E ben otursam, bayana ayıp olacak diyorum...dizlerim bükülü yürümekten mahvoldum.
- olsun baba geleceğimizi düşün lütfen.
- düşünmeseydim, onunla uçağın ön koltuğunda ilk karşılaştığımızda "durdurun uçağı, inecek var " der, yahut...vücut ölçülerime bakmadan kendimi uçağın camından atmaya bakardım.
- lütfen babacım geleceğimizi düşün.
- düşündüm kızım, düşündüm...Bayanla aynı otelde kalmamak için,
Burnumu kaf dağına çıkardım, önce odayı beğenmedim.Bütün oteli gezdirdiler.Hiç birini beğendiremediler.
Ülkelerin cumhurbaşkanları için yapılan bir vip oteli varmış, bayan derhal bana onu hazırlattı...servisi özel, yemekleri özel...tek özel olmayan yine aynı bayandı.
- baba lütfen geleceğimizi düşün.
- kızım, çok uğraşıyorum.Bayan hergün boyundan büyük şapkaları takıp gezmeye devam ediyor.Onu görebilmek için dizlerimin ağrısından kıvranıyorum.
- lütfen baba lütfen.
- tamam kızım tamam.Elimden geleni yapacağım, biliyorum bayanın dört yüz dairesi var, ah dizlerim ah.
- ben yarın yine ararım babacım.
öyküsatıcısı2011Davidoff
YORUMLAR
[-Hani anneni andırıyordu, bu bayan büyük ninenin bile yanından geçemez.
- yok baba sana öyle gelmiştir.]
—Hay(h)ırlı evlat , tpüüh sana , tpühh sana
—Yarabbi şükür, yağmur mu yağıyor baba !
—Yok kızım sana öyle gelmiştir
Haketmişti ama, yalan mı.
Saygılar, selamlar
Davidoff
Güzeldi...umarım hay(h)ırlı evlatlar ve hay(h)ırlı babalar okur.
TEŞEKKÜR EDERİM Ağyar.
Seni Uyanık ufaklık seni:)))
Zamane çocukları işte
dikkat!!
sulu götürür susuz getirir
Davidoff
Şimdiki çocuklar.
ah babanın zavallı dizleri :))
SEVGİMLE.
"Ah bu çocuklarrr! Hiç babalarını düşünmezler mi?" Diyeceğim geldi inan. Gülümsettin yine Davidoff, sevgimle.
Davidoff
TEŞEKKÜR EDERİM Sevgili Emine Hanım.
Sevgi ve Saygımla her daim.
:))))
Bir arkadaşım erkek kardeşini evlendirmeye kalktı...
Bir gün bana geldi,heyecanla " ah kardeşşş bi kız buldum çok güzel,çok hoşşş,çokm hanfendiiii anlatamam" dedi. Ben de " "valla sevindim , boyu bosu uygun mu? " dedim. O yine aynı heyecanlı tavırla " herhalde uygundur tabii kızz, uyguuun çok hem de " .
"Sen kızı nerde gördün " dediğimde ,bana dik dik bakıp " A ne görmesi yaaa..kız bir evin bir kızı, ana yaşlı baba yaşlı, kızın üzerinde sulu tarıma müsait elli bin dönüm arazi var, ay bu kız güzel olmaz mı?" dedi.
Evlendiler .
İlk sene mutlu ...
İkinci sene küçük bir kız bebek boşanma davasını annesinin kucağında yaşadı.
Bir de bizim köyde bir amca hanımı vefat edince Türki cumhuriyetlerden bir hanım almış.
Ayrıldılar.
Adam " Ya bu kari benum tiraş takumlarumi kullaniyi,dedum kaç kere sakallaruni permatiklen kes,güleyiii."
Yine güzeldi..
Saygı ile.
Davidoff
Tv.ler boşuna mı on on on reklamlarından sonra evlendirme pr.mı yapıyorlar.
Demekki rağbet var :)
İnsanlar ağızlarında kalmamış dişe bakmadan evlenmek istiyor, o yetmemiş gibi ev istiyor, araba istiyor...
Kimsenin aklına AHLAK İSTEMEK gelmiyor.
TEŞEKKÜR EDERİM, SAYGILARIMLA.
karakaranfil
En erdemli,bilgin insanlarım oluşturdukları topluluklarda bile bir yönetici ,bir temsilci seçileceği zaman ,o toluluk içerisindeki en kaypak,en dönek,en yalancı,en fırıldak insanı tercih ediyor.
Zira işlerinin hallolması için bu tür insanların daha etkin ve iş bitirici olduğu kanaati hakim .
Bu adamlara "fırıldak" yerine "iş bitirici" deniyor.
Dikkat ettiniz mi siyasette de bu tür insanlar tercih ediliyor.
saygı ile.
Karekterler betimleme yapmadan ancak bu kadar anlatıla bilirdi. Betimlemeler bazen o kadar çok uzuyorki karekteri oluşturmak için hayal gücünüze gerek kalmıyor. Bence karekterler benzer olsada herkez kaframanı nı hayal gücüyle kendisi çizmeli. Bu hikayede benim kadın kahramanım Safiye Soymanın karikatür hali. Hikaye sıcacıtı, akıcı espirili, hareketli
Az söz çok hikaye kutlarım . bir dahakini keyifle bekleyeceğim hikayeci. SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM
Davidoff
ÇOK SEVGİ ve SELAMLARIMLA...
ARKASI YAKIN :)
Davidoff
SAVGİLERİMLE....HOŞ/GELDİNİZ.
Harika bir tercih kullanmışsınız. Öyküyü zorlamadan ve diretmeden, kısa bir aralıkta ve kocaman bir paragrafın bağrından kopararak... Telefon konuşmasıyla milyonlar söylemek zor iş neresinden bakarsanız bakın. Benim sinemalarım var, sımsıkı tutunup gözümü kırpmadan sahne geçişlerine sadık kaldığım ama en çok uzayan konuşmaları hafızama kazıdığım... Tam keyfime göreydi... Tebrikler, kalem durmasın.
Davidoff
Beğenileriniz bana daha çok şevk veriyor, bundan emin olun.
SEVGİLERİMLE.