AZAT EDİYORUM SENİ
Düşünmeye başladım ya seni, mutlulukta mutsuzlukta anlamlarını yitirdi, dünyam aydınlandı birden. Gördüm ki bu aşkın seninle ilgisi yok benim yüklediklerimle alakalı, hani küçükken babamıza yükleriz ya bir çok anlam; yenilmez kahramandır ya hep, işte böyle bir şey. Bunları bilirken neden hala yüreğim acıyor, neden gülümsemene dünya geliyor, madem tek başıma yaşıyorum bu aşkı neden dünya yanında duruyor. Gerçi düşündüm de babam hala benim kahramanım, hala yenilmezim, durum baya vahim galiba. Hersey bir gün geçecek, zaman her şeyin ilacı ne çok duyuyorum bunu kendimden, tabi ki geçecek ilk günün acısıyla değil hiçbirşey. Ben de her zaman olacak bir yerin ,gelmek istediğinde buradayım demiyorum fakat her zaman bir yanım sen kokacak.
Azat ediyorum seni , artık düşünme beni, iyi değilim yalan söylemeyeceğim ama, ben elimden gitsin istemiyorum bu duygularım bu yüzdende yok iyileşmek için çabam.. Bir hayaldi benimki gerçekte oldu kimi zaman, zaten ömrüm o yaşadığım gerçekle geçecek kadar şanslı olamazdım. Bu yüzden yine göreceğim seni yine yalanlar atacağım ama bunları yaparken bir hayalim gerçek olmuş olacak artık kocaman bir palyaço oldum diyeceğim. Bu yüzden düşünme sen beni hem neyapabilirsin ki benim tercihim bu…..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.