- 830 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
merak :)
Hani derler ya sevgi emek ister diye doğru emek ister verirsin ya karşılığı size soruyorum ???
Bu güne kadar verdiğiniz kadarını alabildiniz mi ???
Yoksa sizde belirli bir süre sonunda bıkıp vaz mı geçtiniz ???
Bazıları gibi hayatınız boyunca fedakarlık mı yaptınız ???
Diyelim ki yaptınız elinize ne geçti ???
Bunları niye mi yazdım bilmem desem :)
Yok Yok biliyorum sadece merak ettim
YORUMLAR
Hani derler ya sevgi emek ister diye doğru emek ister verirsin ya karşılığı size soruyorum ???
-Verdim ama alamadım.Sevgi anlatılmaz,tartışılmaz.Yaşanır,yaşatılır?
Bu güne kadar verdiğiniz kadarını alabildiniz mi ???
-Çeyreğini bile alamadım.
Yoksa sizde belirli bir süre sonunda bıkıp vaz mı geçtiniz ???
-Karşılık göremediğim halde vazgeçmedim,direniyorum.
Bazıları gibi hayatınız boyunca fedakarlık mı yaptınız ???-Evet.Değerinden fazla değer verdim ama bir saman çöpü kadar görülmedim.Ancak;belki bir gün düzelirmi diyerek bekledim,hala da bekliyorum.Çünkü onun bende emeği ve hakkı var diyorum.
Diyelim ki yaptınız elinize ne geçti ???
-Sabrımı taşırma noktasında sıkıntı.Buna rağmen,belki bir gün diyerek bekliyorum.Sabrıma kendim bile şaşıyorum ve hatta bazan kendimin bir aptal olduğunu bile düşünüyorum.
Bunları niye mi yazdım bilmem desem :)
-Biliyorsunuz ama açıklama gereği duymuyorsunuz.Zaten açıklamanıza gerek yok.Sorduğunuz sorularınız,içteki saklı tutulan iç acısının dışa yansımalarıdır.
Yok Yok biliyorum sadece merak ettim
-Tabiki bilmemeniz mümkün değil.
Değerli üstadım ve şairim,yazmış olduğunuz anket niteliğindeki yazı gerçekten hoşuma gitti ve kendimi teste tabi tutulmuş gibi hissettim ve olduğu gibi cevaplandırdım.
Şimdiye kadar çok eser okudum,çok yazılar okudum.Zaten,yazılan tüm eser ve yazılar insanoğlu için yazılır.İnsanlar okur öğrenir ve öğrendiklerini gerçek hayatta uygulamakla mükelleftir.Her nedense;biz insanlıar,dini ve ilmi gerçekler göz önündeyken yaptığımız her şeye bir kılıf bulmaya çalışıyoruz.Hem hatayı yapıyoruz ve hem de kabul etmemekte direniyoruz.Herkes birbirini suçlamaya çalışıyor.Erkekler kadınları,kadınlar erkekleri suçluyor,birbirlerine karşı yargısız infaz yapıyorlar.Cinsiyet ne olursa olsun,yapacağımız davranış şekilleri dini olarakta ilmi olarakta belirlenmiş,ortaya konulmuştur.Her iki kuralıda yok sayarak suçlama yapmanın mantıklı bir yanı yok.Ön yargı ile bir şeye yaklaşmak daima huzursuzluk doğurur diyorum.Önemli olan kurallar gereği,insanların karşılıklı olarak birbirlerini kabullenmesi gerekir.Zaten her iki kuralda da razılık ilkesi vardır.Baştan kural dışı birliktelik sağlanıyor,arkasından hoş olmayan davranışlar ortaya çıktığında suçlamaların boyu ve boyutu değişiyor.Her insan kendi kendini test edebilir.Ben ne kadar kurallara uygun hareket ettim diye.Yazdığınız çok önemli yazıdan dolayı sizi yürekten kutluyor,kaleminiz susmasın diyorum.Saygılarımla.
ekici tarafından 9/14/2011 2:28:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
NURCAN CANDAR UYGUR
kural şu al gülüm ver gülüm
şöyle ki bir insan sevdiğine saçını süpürge eder zamanı gelir ''diyelim ki tabi bunlar farzı mahal ''
saçını süpürge yapan insan eşinden hiç olmadık bir zamanda yıllarını verdiği halde ihanet görür
şimdi okadar verdiği değere ne oldu .. ne yapacak şimdi bu kadın adamı kesse olmaz ..
ne yapacak gömüp içine oturacak öyle değilmi en çok ayrılacak ve nefret edecek
onun için kişinin erkek yada kadın hayrını koruyacak kadar şerri olmalı ve o saçını kendisi için süprge etmeli
hiçkimseden bişey beklememeli diye düşünüyorum
yoksa denildiği gibi mizanda boynuzlu koyun boynuzsuz koyundan hakkını alacaktır..
ne vurmak için boynuzum olsun nede bana boynuz vurulsun özetle buydu.....
saygı ve hürmetlerimle
.
NURCAN CANDAR UYGUR
NURCAN CANDAR UYGUR
Hani derler ya sevgi emek ister diye doğru emek ister verirsin ya karşılığı size soruyorum ???____ KOCAMAN BİR HİÇ!!!!
Bu güne kadar verdiğiniz kadarını alabildiniz mi ???________________________________NE GEZER EMEKLERİMİ YEL GÖTÜRDÜ
Yoksa sizde belirli bir süre sonunda bıkıp vaz mı geçtiniz ???________________NAN KÖRLÜĞÜ GÖRDÜKTEN SONRA ; "AYNEN ÖYLE.
Bazıları gibi hayatınız boyunca fedakarlık mı yaptınız ???___________________HAYATIM BOYUNCA ; "HER DAİM
Diyelim ki yaptınız elinize ne geçti ???_________________________KOCA BİR HİÇ.
Bunları niye mi yazdım bilmem desem :)________________________BENDE BİLMEM HER HALDE YÜREĞİN ACIDIĞI İÇİN.
Yok Yok biliyorum sadece merak ettim ______TABİKİ BİLİYORSUN
ÇÜNKÜ YÜREĞİN ACIYOR,HAKSIZLIGADAYANAMIYORSUN.....
SEVGİLER MELEĞİME SELAM OLSUN YÜREĞİNE...
emine erdem tarafından 9/13/2011 3:21:23 AM zamanında düzenlenmiştir.