ON EYLÜL CUMARTESİ
On Eylül Cumartesi
Hani denir ya Eylül hüzün ayıdır diye; oysa benim için mutluluktu. Sabah erken kalktım ve heyecanla zamanın geçmesini bekliyordum. Gözüm sürekli saatte idi “Neşe şimdi uçağa bindi” diyor; hem de işleniyordum.
Zaman akıp giderken telefonu çaldırdım.” Nerelerdesiniz?”
“Yola çıktık geliyoruz” deyince bir ayrı heyecan oldu bende.
Emine 45, Nilgün Kurt, Neşe yi hava alanından alıp geliyorlardı.
Ve geldiklerinde ilk karşılaşmamız… Sanki kırk yıllık dostluğumuz iyice perçinleşti
Mutluluğum sevincim anlatılmaz. Sanki cennette bir gün yaşadım.
Şiirlerle andık dostlarımızı; öyle tatlı ,öyle güzel insanlardı ki… Nilkurt un yakın arkadaşı Serpil Hanım da uydu bize.İyi ki varlar.Rabbim bu dostluğumuzu bozmasın diyorum.
Güzel geçen saatlerden sonra “Gideceğiz” dediklerinde çok üzüldüm. Oysa kalmalarını çok isterdim sohbete doyum olmuyordu olamazdı da…
Ne yazık ki… zaman ilerlemiş saate dur diyememiştik. Yine sevgiyle kucaklaşıp tekrar görüşmek dilekleri ile ayrıldık.
Veda demiyorum; çünkü vedaları sevmiyorum.
Rabbim yine kovuştursun diye dualar ederek uğurladım
Evet rabbim tekrar kavuştursun.Aminnnnnn.
YORUMLAR
Ayrılıklar tekrar kavuşmak içindir canım ablam.
Unutamayacağım günler arasına girdi ilk karşılaşmamız. Sizi görünce anladımki aynı duyguları taşıdık. Sayfanız aracılığı ile EDEBİYAT DEFTERİNE bir kez daha teşekkür etmek istiyorum bu güzel dostluklara vesile olduğu için. Rabbim biz dostları ayırmasın sonsuza dek. O güzel misafirperverliğin için teşekkür ederim. Güler yüzlü eşinize, tatlı kızınıza, şeker torunlarınıza da çok teşekkür ediyorum.
En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğimle sevgiler canım ablam....
AYSE 09
sevgilerimlesin her daim
görüşlmek dileklerimle
çok güzel tebrikediyorum ne güzel bir arkadaşlık bizde geçen gün ilhami salantaş fatma naz bekir alim ve metincansız hoca ile buluştuk sivasat harika insanlar eminin emine 45 takip ediyorum güzel degerli bir insan
sıra nihal mir doganla buşmada tberik ederimallah seni hüznlü eylilede hep mutlu etsin kardeşim
AYSE 09
ne güzel dostlarla toplanmışsınız fatma naz hanımda sevdiğim bir arkadaştır güzel dostlara diyeyim
saygılarımla her daim
herkesin ihtiyacı bu dostluklar...Hayat dersinin teneffüsleri sanki onlar.....Dostluğunuz , keyfiniz daim olsun......
Sevgiler....
AYSE 09
saygılarımla
Güzel canlarla birlikte olmak çok hoştu. Dilerim, dostluğumuz hiç bitmez. Hepinizi çok seviyorum. Sağ olun- var olun canlarım.
AYSE 09
evet ilelebet beraberliğe
AYSE 09
evetttttt çok güzeldi
saygılarımla