YORUMLAR
Siz, gönül adamısınız. Kolayına adam vurmazsınız. Ama dövemek isterseniz, seslenin. Şu ara, birilerini dövmeye çok ihtiyacım var. Seve seve gelirim... Hatta sizi yormam, kendim döverim.
Baba-oğul; et ve tırnak gibidir. Kızarlar, kırılırlar hatta küserler ama selli yağmur gibi geçicidir. Sevgiler, selamlar.
Değerli dostum; biz Türk Milleti olarak Kemal Sunal filmleriyle iç içe yaşadığımız gibi, uyguluyoruz da:)) Hem de aynen.
Babanın hastalığında çektiğin sıkıntıyı ve çaresizliği biliyorum. Hangimiz üzülmez ki, her şerde bir hayır vardır diyen bizim atalarımız yerinde demişler. Böylelikle, babandan daha zengin olduğun çıkmış ortaya. Cümlemiz sevgi zengini olalım. Mal el kiridir. Bu gün var, yarın yok... Sevgi öyle mi ya. Sen bizi dinle, doktoru vurmaktan vaz geç. Sen ona bir şiir yaz anlasın. Dualarım bütün hastalarımız için.
İyi güzel yazdında biraz acele yazdın konuştuğun gibi daha güzel yazmalıydın atladığın yerler var tabi
Sevgili dostum biz işin şaka tarafındayız ama yaşadığın büyük bir olaydır ALLAH kimseye yaşarken ölümü dattırmasın
Sen en iyisi git o doktoru bulda ona yaşadıklarını anlat onun yüzüne gül ve ona iyi bir insanlık dersi ver
Servetin olan sevgiden biraz harca doktor için.
Doktor yanlış teşhis koymasaydı baban hala rizenin zengini sende fakir olarak kalacaktın bak neler kazandın
''HER ŞERDEN BİR HAYIR ÇIKAR HER HAYIRDANDA BİR ŞER'
Akıllı ol....
........................keşke 1 ekimde değilde 15 ekimde izine ayrılsaydında bende kasımda gelsem babana seni anlatabilseydim
Yolun açık olsun desene bir ay senden kurtaracağız....
Telefon kısmında gözlerim yaşardı.Benim güzel yürekli arkadaşım, kuşak farkı bu.Biz sahip olduklarımız için şükreden ve gözü tok lale devri çocuklarıyız..Bütün varlığımız sevgi.......Yaratılmışı sevdik Yaradandan ötürü..
Çok anlamlıydı ama katli vacip olanı bırak Allaha..Canı veren alsın...
Slm sevgi ve dualarla...
ESRA