- 1564 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KISACA
İnsanlar, terkedilen evler gibi, sevdikleri tarafından terkedildiklerinde yavaş yavaş çökerler.
Dar bir ayakkabıyı çıkarıp atmak düşünüldüğü gibi hiç de dramatik değildir. Çünkü hüzünlü sona dar ayakkabı sebep olmuştur; hüzün de terkedilene yakışır. Ne var ki vefayı unutmamak gerekir. Çöküş sizde bir sızı uyandırsa bile.
Yüksel ÖNAÇAN
YORUMLAR
Vefayı aşkta, sevgide aramayınız.Bana göre o, insanın karakterinde gizli.Kendine verileni anlamayan kişiden vefa beklemek, boş yere kalbi üzmek sanki.Keşke böyle zamanlarda gönüldeki sızımızı biraz hafifletebilsek ve kalp gözümüzü açabilsek...Belki de o zaman vefa başka adreslerden kapımızı çalabilecek...
Şu kısacık hayatımızda kalbimiz vefasıza çarpmasın, onu düşünerek kendini yormasın.
Güzel ve anlamlı yazıydı.Saygılarımla...
Bazen sevdiklerimize zarar vermemenin en iyi yolu onlardan uzak durmaktır.
Her vazgeçiş Sevgisizlikten değil Çaresizliktendir..'
Sözü ne kadar doğru tartışılır ama ayakkabı dar gelsede, ayağınızı kanatsada, o ayakkabıyı çıkarıp atmaktansa bir kalıba koymak lazım değilmidir sizce?
Çöküş umutsuzluktan olsa gerek ama umudunuzu kaybettiğinizde yaşama karşı direncinizide yitirirsiniz ki ben hiçte umutsuz bir insan olduğunuzu düşünmüyorum sayın yükselenyıldız..Sizi güçlü bir insan olarak ve sivri diliniz ve kıvrak zekanızla tanıdı yanılmıyorsam edebiyatdefterindeki dostlarınız.. saygı öncelikli sevgiler...:)
Yükselenyıldız
Saygı öncelikli sevgiler.
Hayatın iniş ve çıkışları malesef...hayat herkese farklı farklı roller biçiyor.. terazinin denkleştiği yaşamlar çok az ve hüzün terkedilene düşüyor..vefalıysa çöküyor ev gibi..vefalı değilse hürriyetine kavuştuğu için hayatınına devam ediyor..geleceğinin kendisine ne getireceğini bilmeden..kim haklı kim haksız payını alıyor gelecekten..Allahın adaleti çok muhteşem bir yargı merciisi....güzel bir paylaşım ..kaleminiz daim olsun ...esen kalın
GÜLESEN SANCAR tarafından 9/10/2011 11:21:24 AM zamanında düzenlenmiştir.