Yaşam bileti
Birtakım yeni şeyler öğrenmeye başladım istemeksizin,hayat önüme sürüyor böyle şeyleri sanki.
Dostlukların yeni sürümleri,tek cümlede iyimser olarak yediğim küfürler göz yumup gülüp geçmem...Yaşamak için hataları görmezden gelip,refleks haline gelmiş sövgüleri duymazdan gelmeye çalışmak; bu hiç adil değil!
Bazılarını tanımaya çalışmıyor,bazıları da onları tanımamıza fırsat vermiyorlar.Herkes hem fikirse aslında insanlık içimizde ayrılıyor olmalı,hepimizin demek istediği aynı şey,hepimiz farklı yollardan aynı sokağa çıkıyoruz.
Tam olarak değinmek istediğim şeyse aslında dört dörtlük yaşamak varken kendi fikirlerimiz doğrultusunda,başkalarının arzularına göre ayarlıyoruz davranışlarımızı,itiraz yok! Çok gördüm... Çok görmüşsünüzdür.
Ben kendimi temsil ediyorum,bir başkası beni temsil edemez.Yerime konuşamaz hatta yaptıklarımdan söylediklerimden bir tek ben sorumluyum bana gülemez hakaret edemez daha ilerisi aşağılayamaz da.Özgürlüğün farkına eşitliği bildikten sonra varırız bu böyledir.
Olgunu,genci,çocuğu aynı yaşamın aynı hayatın kökleridir bunlar. Zamanın azizliği kibri yoğun yaşatıyor bize.Hayatı tatmin ediyoruz böylece kötü yaşıyoruz ve iyi dileniyoruz,hak mı hukuk mu tartışılır.
Doğru olan güneşin doğudan doğup doğudan batmasıdır artık ters işler peşinde düz ilerliyoruz.Yarın güneşin batıdan doğup doğudan batmasına şaşamamak lazım... :)