YOKLUĞUNDA YAZDIM - II -
Yılların ardından seslenmek misali mektuplar bırakıyorum ummana!.. Kıyamadığımdan atmamışım adına gelen hiç bir mektubu ve yazıpta gönderemediklerimi. Bazen gecenin ıssız vakitlerine düşen bir melodi. Kaçıncı defadır okunsada her defasında ayrı diyarlara alıp götürüyor. Sonra eski şekliyle özenle saklıyorum sararmış yıpranmış yaprakları. Yeniden yazarken yokluğunda, bu kez adresine göndereceğim tüm cesaretimle. Sonra cevabını bekleyeceğim, akşam üstü telaşında heyacanla. Hayra yoracağım geciken cevabı. Gecenin koynunda yorgun düşsemde, ucunda fecre kadar beklemek olsada bekleyeceğim. Tulu vakti getiremesede, bir sonraki güne umudu taşıyacağım. Şafak vakti düşeceğim sokaklara, inadına sokakların sensiz sessizliğini ayak seslerimle bozacağım. Her adımda adını zikreden yalnızlığıma diyeceğim ki, bekleyeceğim gelmesende.
Bu kaçınca mektup bilinmez ki adına yazılmış. Şimdi yokluğunda yazıyorum ya, sensiz gecemin bir yerinde, bir defasında yanımdayken yazmışım ama sana okumadan saklamışım. Şimdi yokluğunda okurken aynı satırları, iyi ki o gün okumamışım yüzüne diyemediklerimi!... Dilden düşen söz nasıl hükümsüzse yanında yazılanlarda riya taşısa gerek.
Yokluğuna yazılmış ağıt belleme ne olur bu mektupları. Kelimelerin ardına gizlenmiş hasretine yanan yüreğimi ve çaresiz yalnızlığımı şikayetlendiğimi sanma ne olur. Vuslatını beklemek yarınım için umut. Bir kez olsun sormadıysam gelişini, dönmeni bekliyorum diye yazamam. Körfeze düşerken güz güneşinin takatsiz feri, gözlerinin kamaştırdığını bilirim. İmbat eserken saçlarını savuracağını bilirim ve serinliğinin gönlünü ferahlatmayacığınıda!...
Bir kez düştüm ya gecenin diline, yine sensiz karanlığında oturmuş sana yazıyorum. Eline geçtiğinde kopuk kopuk gelirse yazdıklarım, oradan buradan dereden tepeden manasız kelimelerin ihaneti bilesin!... Nasıl kalabalığın içinde sessizce konuşmuşsak, yazılanların da hükmü odur derim! Bazen beyaz bir sayfada göndersem, yazamadıklarımı okuyacağını bilirim.
YORUMLAR
DENİZE ATILAN ŞİŞELERDE Kİ MESAJLAR BİLE BAZEN ULAŞIYORSA YERİNE ADRESE YAZILAN MEKTUPLAR ENİNDE SONUNDA BULURLAR YERLERİNİ ...YETERKİ DOĞRU İFADE EDİLEBİLSİN GÖNÜLDEN KAĞIDA DÖKÜLEBİLENLER....
DEVAMINI BEKLEMEKTEYİM....CEVABI OLMASADA YAZILMALI BU MEKTUPLAR....
Bilser
Bütün kulaklarda gizli sırlardan bahsedeceğim.."
.........
Benim için yazmak yukarıda, yazdıklarınızla ifade bulduğu şekliyledir...
Gönüllere akseden güzelliklerinin yakamozları misali...
Değerli yorumlarınız teşekkürler...
Sevgilinin hatırası eskise de, yıpransa da sevenin yanında her zaman tap tazedir. Hatırlandıkca yenilenir,hele gece sessizliğinde daha bir başkadır,alır götürür uzaklara,Mektup yazdırır gönderilemeyen,şiir yazdırır hayaline okunan,Hayaller kurdurur Rüya da bile görülemeyen. Gönlüne sağlık,Beklemeye ve yazmaya devam et, Vuslat geç de olsa olacaktır(!) Sevgi ile Sevgili il kal...
Bilser
Başka illerle konuşuyoruz da, yanımızdakine el olduk artık..
Oysa uzun yolculuğumun molası gibiydi sohbetlerimiz,
Ayrılık,...belkide o nedenle biraz daha fazla kalemle haşır neşir olmaya başladım...
Selam ve saygılarımla...
Kalp agrisidir, seveni yalnizliga iten. Dilleri kenetleyip, dugumleyip, kelimeleri geri tepen.
Bir bakiverse de gozlerime , okusa kalbimdekileri.... Bir bilse icimden gecenleri....
Sevgiler ve saygilar
Bilser
............
Yokluğunda talibim varlığın elem
Gönlümde öylesine büyüdü ki sevdan
Karşıma çıkıp öldürme ne olur...
"Sevdiğin yanında yoksa.. "eğer sevdiğini bileyim...
Değer vermişliğinize, vakit ayırmışlığınıza... anlamaya çalışmışlağınıza teşekkürler efendim...