- 1580 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hayalimdeki Sevgiliye Sesleniş
-Hayalimdeki Sevgiliye Sesleniş-
BEN VARIM ;
Bir sabah uyandığında yastığına bir gül koyacak arkadaş ararsan ben varım :)
Arada kahvaltını hazırlayacak birisini istersen ben varım :)
Saçlarını tarayacak, senle bir anne gibi ilgilenecek birisini arıyorsan ben varım :)
Dertlerini, üzüntülerini keyifle dinleyip, bunları çözmek isteyen bir arkadaş arıyorsan ben varım :)
Yağan yağmurları seyrederken yanımda birisi olsun dersen ben varım :)
Sana egemenlik kurmak istemeyen, düşüncelerimi rahatlıkla açabileceğin birisini istersen ben varım :)
Ayakkabını, çoraplarını giydirecek birisini arıyorsan ben varım :)
Seni kıskanan, seni içten samimi seven birisini istersen ben varım :)
Seni sen olduğun için seven birisini istiyorsan ben varım :)
Duygularını, düşüncelerini yönlendirecek birisini istiyorsan ben varım :)
Mutlu olman için gerektiğinde gözyaşı dökmeye hazır olan birisini istersen ben varım :)
Sana sadık kalacak, seni olduğun gibi kabul edecek birisini arıyorsan ben varım :) …HIY…
Hasan İsra Yıldırım
KISACA BEN ALLAH IN İZNİ İLE VARIM DA … HAYALİMDEKİ SEVGİLİDE GELSE :)
NOT: Bunu bir ara yazmıştım. Paylaşmak istedim doğru yere mi ekledim bilemedim. Yöneticiler uygun yere taşıyabilirler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.