BİR TEK SENİ!...
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Sevdim seni yar! Seni,bir tek seni sevdim...Seninle varolan,senin yarattığın hayatı sevdim.Artık hayat seninle güzel,gün seninle yaşanılabilir,geceler seninle aydınlık. Ben seninle geceyi de sevdim gündüzü de.Soğuk geceleri bile sevdim yar,sen bir dokunuşunla aydınlatır,ısıtırsın diye.Her sabah seninle uyanmayı,her gece seninle uykuya dalmayı sevdim.Ben seninle uyuduğum her gece varlığınla mutluluğa uyandım.
Ben,ilk duyduğumda bile içimi titreten,gönlümü bahara çeviren sesini sevdim.Her tuttugumda,yüreğimi titreten ellerini sevdim.O sıcacık ellerini... Karanlıklarımı darmadağın eden bakışını sevdim,huzur dolu ve dinlendiren,heyacanlandıran bakışını.Ve gözlerini bana aşkla bakan güzel gözlerini...Hüzünlerimi yokeden,dünyamı aydınlatan yüzünü sevdim en çok...Bakmaya doyamadığım,güzel yüzünü. Kaygılarımı,kuşkularımı ,çaresizliklerimi alıp götüren sımsıkı sarılmalarını sevdim yar.Dokunmalarını...Dokunmalarınla beni soluksuz bırakmalarını sevdim.Teninin sıcaklığıyla irkilmelerimi sevdim.Beynimle,bedenimle,yüreğimle bir tek seni sevdim yar,bir tek seni!...
Senli yağmurlarda,seninle ıslanır gibi ıslanmayı,yağmurdan sonra yayılan,o mis gibi toprak kokusunu seni koklar gibi koklamayı sevdim.Senin varlığınla yeniden anlam kazanan hayatı,seninle herşeyi yeniden sevdim yar.Seninle yürüdüm yolları,seninle attığım her adımı sevdim.Bir tek seni,seni sevdim.Karşılıksız.riyasız,hesapsızca...Sorgulamadan,değişirmeye çalışmadan,olduğun gibi sevdim.Ben senin herşeyini sevdim yar.Kızmalarını,küsmelerini,kaprislerini,korkularını,kaçmalarını,herşeyini...Senin varlığın öyle güzel,herşeyin öyle sevilmeye değer ki.
Hayata dair ne varsa seninle sevdim.Seninle ve varlığınla.Ve hep var olacaksın.Bu yürek attığı sürece seveceğim seni.BİR TEK SENİ!...
HAZAN
YORUMLAR
.Karşılıksız.riyasız,hesapsızca...Sorgulamadan,değişirmeye çalışmadan,olduğun gibi sevdim.Ben senin herşeyini sevdim yar.Kızmalarını,küsmelerini,kaprislerini,korkularını,kaçmalarını,herşeyini...Senin varlığın öyle güzel,herşeyin öyle sevilmeye değer ki.
Hayata dair ne varsa seninle sevdim.Seninle ve varlığınla.Ve hep var olacaksın.Bu yürek attığı sürece seveceğim seni.BİR TEK SENİ!...
saygılarımla
Öyle güzel anlatıyorsun sevgini.İnsan böyle sevilmek istiyor.