- 760 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
OL- AN- A TESLİM OL, BAŞKA ÇAREN YOK ZAT-EN
Koskoca bir yalnızlıktır anlaşılamamak. Anlaşılamazsın çünkü kendinin karşısına geçip anlatamazsın kendini sana.
Bir tek sen tanırsın kendini. Kendinde ki yalnızlıktır bu gerisi yalan dolan.
Gene anlardan bir andı. Kalbim sıkıştı zahiren. Birşeyim yokmuş. Kılını kıpırdatmamıştı azrail ben can verirken üstelik hekim kılığındaydı. Bir de alay etti şehadet getir lütfen.
Anlardan başka bir andı. Azrailim yakaladı beni başka bir an başka yerde. Bu sefer silah vardı elinde vurdu beni kalp evimden . Kadir gecesi idi. Yürürken camiye şehit düştüm. Dedim uyuyun siz ben sizi uyandıracağım. Basiretiniz açık kulağınız burnunuz. Boğazınızda birikmiş kan. Müdahale etti önce Ali. Alinin elinde kılıcı. Durdum.
Arefe idi şehit düşdüğüm gün. Uyandım bayram sabahı pek erken. Nöbetide devretmiştim.
Ölmüşmüydüm yaşıyormuydum. Neden ayırt edemiyordum. Şehid Allah. Şahid Allah.
YORUMLAR
6.yazı, keşke bunu şiir olarak ele alsaymışsın abla. Yazının öz'ünde o tadı duydum ben. Ali kim abla bu arada Araf operasyonunda da vardı doktor mu? Ayrıca gene şu cümleye bittim ben eline sağlık "Gene anlardan bir andı. Kalbim sıkıştı zahiren. Birşeyim yokmuş. Kılını kıpırdatmamıştı azrail ben can verirken üstelik hekim kılığındaydı. Bir de alay etti şehadet getir lütfen. " bir yerlerden bunlar kulaklarına üfleniyor ama :). Merak ediyorum membağını.
ahirzamanmelegi
Birazda bu yüzden sadece kendi çözeceğim şifreler koydum :)