YANAK YANAĞA
Bir kızın olacak, öyle çok seveceksin ki...Senin sevgin, onu boğacak.
Can havliyle fırladı, rüyaymış.Küçük bir kız çocuğuyla beraberdi rüyasında.Ne güzel
saçları vardı öyle, aman tanrım...sahiden dayanamamış dokunuvermişti bir anda ipek
saçlarına.Hep böyle gözlerinin içi gülen bir kızı olsun istemişti, ama...terlediğini fark etti.
Islanan sadece vücudu değildi......gözlerini sildi.
.
Saçma sapan rüyalar gördüm.Aynı muhallebiciye gitmiştik.Herkes aynı muhallebiden
istedi, güzeldir diye düşündüm ben de istedim. Son muhallebi kalmıştı.
Aynı anda uzandı ellerimiz muhallebiye o çocukla, başını okşadım.Başını kaldırıp yüzüme
baktı, irkildim...Yeşil gözleriyle göz göze geldim.Muhallebiyi ona bıraktım.
- seninde bir kızın olacak öyle çok seveceksin ki...Sevginden boğulacak, dedi.İlk kez
karşılaştık, tanımıyorum...benim çocuğum olmadığını nereden biliyor ki, hayret !
- yorgunsun...Hadi uyu, rüya bu inanma.
- inanmıyorum zaten, çocuğumuz olmayacağını da biliyorum.İyi geceler.
..
Üç ay sonra:
- bu masa, bu güzellik...hayırdır neyi kutluyoruz.
- olmaz olmaz deme, olmaz olmaz de, diye bir söz vardı ya hani işte onu.Bir bebeğimiz
olacak.Kimbilir belki de bir kızımız olur.
- Allah’ım sen ne büyüksün, bu bir rüya mı yoksa ben yine hayal mi görüyorum.
..
Dokuz ay sonra:
- bir kızınız oldu, pamuk şekeri gibi...Allah bağışlasın.
..
Bebeğin eve geldiği ilk gece:
Daha önceleri nerelerdeydin...Ah pamuk şekerim ?
Biraz büyüsen millet beni deden sanır.Ellerini ellerimden ayırma hiç ne olur.
Bu gece beraber uyuyalım, şöyle yanak yanağa kuzucuğum...
Yanak yanağa...
..
Aynı gece bir rüya:
- Uyan amca uyan.Ben sana dememiş miydim, çocuğun sevginden boğulacak diye.
Sen alışık değilsin ki bebekle yanak yanağa uyumaya, koynunda ezildi gitti pamuk şekerin.
Can havliyle fırladı, rüyaymış.Küçük bir kız çocuğuyla beraberdi...
Yanak yanağa yatıyorlardı.
okşadı,
dürttü,
gözünden bir damla yaş, pamuk şekerinin yüzüne düştü.
Eliyle saçlarını son kez taradı...
tekrar yanağını yanağına yapıştırıp öylece kalakaldı.
Güneş doğarken, artık aynı yatakta yatan iki sessiz yanak vardı.
öyküsatıcısı 2011 Davidoff
YORUMLAR
Ya bu bebek çok tatlı..bu yaştan sonra bi bebek mi yapsam?
Hay Allah yaaa!
Tamam karar verdim.."bebek yapacaama mayınları temizleyip barışa katkı sağlamam lazım..ki bebekler büyüynce ölmesin...
hep üstüne basıyolar onların..
Davidoff
" SIZI " şiirimi okuyun...sonra bebek yapmayı düşünün bayan.
Değerli yorumunuz için,
TEŞEKKÜR EDERİM.
İki kız annesi olarak son derece etkilenerek okudum öyküyü...
Seni bir kez daha sevdim öykü satıcısı...
Davidoff
az önceki yazıyı okuyunca ben de deli şeyler düşünmüştüm :)
bir gün bir kız çocuğunun ağlama sesiyle uyanmak var
gözlerinde geceyi toplayıp
sabahlardan çalmak uykusuzluğu
yoluna çıkıp
ben de sendenim demek
rüya ilke gerçek arası , olması gerektiği gibi
sevgimle...
Davidoff
SEVGİMLE CAN.
PAMUK ŞEKERİ BİR ANLATIM...bebek kokusu getirdi sabah kahvemin yanına, iki bebek gamzesi yanak yanağa bir hikaye kutlarım can şair
Davidoff
:)
Sevgimle.
Güzel bir geri dönüş öyküsü ve hatta başlarken nefes nefese, kulkları bitiştiren bir sevgi. Çığlığa lüzum yok, kalbinin düğmelerini birer birere açar kısık gözleri. Pembe topuklarını tutarsın avucunda . Öpmek sadece öpmek gelir içinden ve kokusu her daim süt beyezdır.
Ne güzel anlatmışsınız... Çok beğendim, tebrikler.
Davidoff
Çığlık sesleri için bu defalık özür.
SEVGİMLE