SeviLene Bir Mektup...
Bir mektup yazmak istiyorum sana..Saat gecenin 3 bucugu... aklimda sen varsin yine.. her gece oldugu gibi... kulagimda hüzünlü sözler... acisi ezgisinde sakli bir müzik... Ve Ben yine seni düsünüyorum... Bunlatici sicaklar yerini gözyaslarimdan hizli bir yagmura birakti... Her düsüncemde oldugun gibi yine sen varsin düsüncelerimde... ANlatamiyorum sevgimi olmuyor... Siradan gözüküyor ileriden bakan icin... Bilindik bir durum... Bir Kiz Bir Genci Sever... Öyle degil iste... Bu ask degil.. Asktan öte... Adi konmamis bir sevda... Engellerle sorunlarla imkansizliklarla Önü kesilen Ama Herseye Herkeze ragmen Gün gectikce büyüyerek yüregimde yerini genisleten bir Sevda... Icimden gecen herseyi sana anlatmak istiyorum esasinda... Tam diyorum ki al kalemi eline ve dök icindekileri... Madem Karsisinda lal oluyorsan o halde yaz... dök icini... Sen söylememis ol o dinlememis ama bilsin herseyi... Kalemi elime aliyorum ve her defasinda oldugu gibi yine bos bir sayfa kagitla bakisiyoruz... Yüzünü görüyorum gözlerimin önünde dilim tutuluyor bogazim dügümleniyor... Bir anda ucuyor kelimeler cümleler... Lugatim siliniyor bir anda... Hani O büyük sevda..`? hani kafamda dönüp duran sözcükler söylemek istediklerim? Hani söylemeye cesaret edemediklerim...? Bir anda kayboluyor... Sonra düsünüyorum Yine seni... Ne gerek var diyorum bütün bunlara... O senin sevgini bilmiyormu hissetmiyormu...? Nasil hissetmez Bu bagimliligi... Görmüyormu tutkun oldugumu Tutsak oldugumu Amansiz Bir Hastalik Gibi Mahkum Oldugumu... Anlamiyormu gülüsünde hayat buldugumu baskilarindan soludugumu...? Kader.... Hep Kader deriz... Yazgi neyse odur deriz.. Nasip Kismet... Budur Cocukluktan beri söylenenler... Bu Kader Hicmi Sevenlere gülmez... Kim Seni Benden fazla sevebilir... Kalbimi göstermek mümkün olsa sana... Görsen Keske Her Hücremin ismini sayikladigini... Adini Duydugum anda bir kipirdama olusuyor icimde... Hakkinda konusuldugunda pür dikkat oluyorum... Mutlu oluyorum Seni Bana Sorduklarinda... Bas Harfinden, Son Nefesine, kadar Sana dair, Senin Icin, Sana Olan ve Seninle Olan Herseye Asigim... Seviyorum... ASK kelimesi cok kutsaldir kimi icin... Kimi icin cok özeldir.. Kimi icin anlamsiz.. Kimi ömrünü verir ASKi bulmak icin... Kimi Bulur kavusamaz.. Kimi Bulur anlamaz.. Gencsin diyorlar bazen.. Daha coook Seversin... Kim Sevmek istiyor... Önemli olan cok kisiyi sevmekmi..? Önemli olan dürüstce ve ömrün yettigince son solugunda AYNI ISMI sayiklamak degilmi...? ASK ebediyete giden bir sevda degilmi...? ASK vazgecilmez unutulmaz yeri dolmaz olan degilmidir...? Ne senden vazgecerim bugünden sonra ne senden giderim.. Olurya yollarimizi ayirirsan birgün... Veya ayirmak zorunda kalirsan... Unutma bu kalp ASKi ilk kez sennde taddi.. Unutma ILKlerin asla unutulmadigini ve yerinin asla dolmadigini.. Unutma Seven Kalbin kangren bir hastadan farksiz Oldugunu.. Unutma bütün bedeni sardigini Ve geri dönüs olmadigini... Unutma Bedenim bir baskasina es olsada gönlümün hep seninle olacagini... Unutma Benim bir yarimin sende kaldigini.. Unutma, Senden sonra Benden bana kalanin Bir kemik yigini oldugunu... Yetmez belki biliyorum... siradandir belki... Ama ben SENI bir sercenin sevdigi icin agladigi cesaretle baglilikla tutkuyla askla seviyorum... Unutma.... Sercenin gözünden bir damla yas geldiginde Öldügünü..