- 911 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Sabah Uyandım Sana Aşıktım
Anlatamayacaginiz , anlamlandıramadiginiz anlar vardır hayatta. Bir türlü sebebini idrak edemediğiniz. Mesela bir yere gidersiniz " ben buraya daha öncede gelmiştim " dersiniz dejavu diyorlarmis buna. Her insanda mutlaka olmuştur bir kerede olsa.
" bir sabah uyandım , ona aşıktım.. "
neyle açıklarsinz aşkı ? Ben sözcüklerle açıklayamıyorum onu. Sözde hepimiz aşığız uygun gördüğümüz bedenleri. Peki ya hiç görmediğiniz birinin ciddi ciddi kelimelerine aşık oldunuz mu ? Ben bir sabah uyandığımda onun kelimelerine aşık olmuştum. Dilimden şiir şiir döküldü Şekspir. Engel olamadım dur diyemedim. Oluk oluk Şekspir akıyordu kalemimden. Her okuduğum mısrasında bir ayrıntısını daha öğreniyordum hayatının. Herkese onu soruyordum , herkes onu anlatsın istiyordum. Herkesinin dilinin ucundaydi öyle bir insandı ki adını söyler söylemez anlatmaya başlıyorlardı. Hiç görmediğiniz birine güvenebilir misiniz Yaradandan başka ? Güvendim , yüzü yerde olan her adama güvenirm ve öyle adamlar bir milyonda birdir.
Bir sabah uyandım yanımdaydi , gözlerimin içine bakıyordu. Işte dedim Şekspir. Şiir olmak istedim bir an , yazsın istedim beni kelime kelime. Sevdalansın istedim bana . O Şekspirdi , Juliet olmak istedim Meryemligimden vazgeçip.
Şekspir’e- BCA