- 709 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Aniden Çakıldı 2
Bütün bu bilinmezliklerin içerisinde, Umulmayan sonuçlarla karşılaşacaklardı. Henüz evliliğinin üçüncü yılında kocasını bir trafik kazasında kaybetmişti Aslı . Hiç bir yürek dayanamazdı bu acıya.Fakat Aslı dayanmıştı. Henüz kocasının ölümünden bir hafta geçmemişti ki, evli bir adama kaptırdı kendisini. Bu yürek ihtirasını kimse ondan beklemezdi. Karşılıksız çek misali, yarım kalmıştı.Bir türlü olur yanıt gelmiyordu sevdiğinden. Henüz iki yaşındaki kızı sanki bütün bu gerçekleri ve bu acımasızlığı görmüş olacak ki. Mutlu olamıyordu annesinin yanında. Aslı intihar mı etmişti?
Apartman sakinleri bu gözlerine inanamadıkları durum karşısında: suskunlaşmış ve bir o kadar şaşırmışlardı. Karşı komşusu Handan hanım. Hemen yukarıya Aslı’nın evine çıkarak, bebeği yanlız bırakmamak istedi.Aslı’nın evine çıkmıştı çıkmasına da. Annesi balkondayken ağlayan, ’’anne’’ diyen bebek, gülüyordu ! Ve avuçları yarı kapanık bir şekilde, sanki bir meleğin parmaklarını tutuyor gibiydi.Gözlerine inanamadı Handan. Yavaşça yaklaştı ve belinden kavrayarak göz yaşları içerisinde aşağıya indirdi küçük bebeği.
Çok fazla zaman geçmeden, cinayet masasından ve olay incelemeden polisler olay yerine geldiler.Herkezi kahreden şeridi çektiler, ’’OLAY YERİ GİRİLMEZ’’.
Polislerin ayak üstünde yapmış oldukları soruşturmada. Çok ilginç ifadeler vardı:
İntihar etmiştir, sevgilisi yapmıştır, düşmüştür. Hangisinin gerçek olduğu hususunda kimsenin net bir bilgisi yoktu. Handan hanımdan başka, kimse gerçeği bilmiyordu.
Handan Aslı’yı kimin öldürdüğünü gözleriyle görmesede. Aslı’nın istemeden Dünya’ya getirdiği bu çocuktan rahatlıkla anlayabiliyordu. Önce kocasını kaybetti, sonra tecavüze uğradı, sonra da.......
Gökhan İlerigiden