- 897 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
SEN
Ve sen girdin hayatıma sorgusuz sualsiz.Davetsiz misafir misali yüreğimin en güzel yerine kuruldun.
Bırak ! Yapma dememe aldırmadan kök saldın sevgi adına.Zaten paramparça şu yüreğim bir de sen parçalama ve yağmalama kalan duygu kırıntılarımı .
Kanayan sol yanıma dokunmadan çek git, dokunma….
Uzun upuzun geceler gündüzler susmadan ağlıyor zaten sol yanım..Bir viranedir sıvası, harcı dökülmüş .. Sonra güzel laf yapan yüreğin ile kandırdın sevgi adına, sana emanet ettim yüreğimi sevgili..
Ey hat ne büyük hataymış kalbimi mühürleyip kilidini okyonuslara atmamak.Davetsiz sokulan hırsız misali sen ki ne zalimmişsin.Kalan duygu kırıntılarını öyle bir süpürdün ..Ve geldiğin gibı öylece sessiz sedasız gittin.Sormadın bile seven kalbime.
İstemediğim ama bana verdiğin aşkı neden bıraktın?..
Ey sol yanım!
Ağladın mı biterken bu aşk
Bir gece yarısı terk ederken duygular
Uyanınca hayalin doruğundayken uykudan
Göz yaşlarını tutamadın mı
Ben ve senin içinde olduğu
rüyalar da terketti mi seni
ağladın mı benim yokluğuma isyan ederek
Yaktımı yanaklarını kan rengi göz yaşların
Yaşlar süzülürken silmeye korktun mu
Ben yok olurum diye..
YORUMLAR
BU SEVGİ ÖYLE KÖK SALMIŞ Kİ KÖKLERİ ÖYLE SAĞLAM Kİ BİR TÜRLÜ SÖKÜLEMİYOR.
AĞAÇ HEP SULANMAK VE SEVİLMEK İSTİYOR. AMA BİR TÜRLÜ AĞAÇ İSTEDİĞİ GİBİ GELİŞEMİYOR. KÖKLERİ SAĞLAM AMA ZAMAN İÇERSİNDE O KURUYACAK. ..
AMA EMİNİM YENİ KÖKLER HEP OLACAKTİR. SEVGİLERİMLE NAZLIGÜL...