- 959 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ÇIT 'sızım
“ Araştırmacı gazetecimiz "nnnkk" yapmış olduğu uzun araştırmalar sonucunda sağlık kuruluşlarımızda meydana gelen tecavüzlerin bir tesadüf olmadığını ortaya çıkardı. “
-Evet, bunu bir vatandaşlık görevi bildiğim için kimsenin SESİNİ çıkarmadığı durumları araştırdım. Onlarca olay, yüzlerce kişiyi mercek altına aldım. İnsanlar neden bazı olaylara ses çıkarmazlar diye…
Suçlu olunca susan insanımız, çok şey bilince de susmayı tercih ediyor. Eee zaten bilmeyenin konuşmasına ihtiyaç yokken bilenin susması acaba suçlu muydu sorusunu akla getiriyor.
Yine de İNSANLARIN SUSKUNLUKLARININ gerçek sebebini tam çözememişken, o evde ki olaylar zinciri bana gerçeği gösterdi:
Kadın sevgilisiyle birlikteyken, kapı çalmaya başladı. Panikleyen kadın “kocam geldi” diye söylenirken sevgilisinin çuvalın içine girmesini sağlayarak odanın bir kenarına koydu ve kapıyı açtı…
Gelen kişi kocası değildi. Öbür sevgilisiydi. Onu içeri davet etti. Bir müddet sonra kapının çalmasıyla iki sevgili yeryüzüne inmek zorunda kaldı. Kadın korkudan ne yapacağını şaşırmıştı “Eyvah bu kesin kocam” derken ilkinde ki deneyimini kullanarak hemen bu sevgilisini de bir çuvala koyarak diğerinin yanına yerleştirdi ve kapıyı açtı.
Bu gelende kocası değildi, hemzemin geçitlerde trenin raydan çıkma olasılığının yüksek oluşu zeminin HEM olması sanırım… (Belli ki bu geçitlerde kazalar bu yüzden çok oluyordur. ) Kadın her kapı çaldığında HEM çok korkuyor, HEM gelenin korktuğu kişi olmadığının gördüğünde de HEMen neden korktuğunu unutuyordu. İçeri aldığı üçüncü sevgilisiyle birlikte daha kadehlerini yudumlamamışlardı ki, kapı kırılır derece vurulmaya başladı. İşte o an HEM sevgilisi HEM kadın hareketsiz kalmışlardı. Kadın diğerlerine yaptığı şeyi yapıp üçüncü sevgilisini de çuval içinde diğerlerinin yanına koydu ve korka korka kapıyı açtı.
KOCASI…
Adam içeri nasıl girsin neredeyse kapıya kadar sıralı çuvallar, ortalık duman , dağınık , kadın karşında evin durumuna benzemiş… Etrafı inceledikten sonra karısına dönerek sordu
-BUNLAR NE LAN…
Kadın titreyen bir sesle aklına gelen ilk yalanı söyledi.
-Şey canım, pazara gitmiştim de ,işte… bişeyler aldım…
-ÖYLE Mİ ? diyerek kükreyen kocası birinci çuvala bir tekme savurur
-BU NE PEKİ? Daha kadının cevap vermesine imkan vermeden çuvaldaki kurnaz sevgili
-Mee..Meee , diye koyun taklidi yapınca , kadın da atılarak
-hiçç, koyun almıştım.
-HIMMM…PEKİ BU NE? Diye ikinci çuvala tekme atan kocaya cevap zaten hazırdır, tavuk taklidi yapan sevgilisine yine kadın yardımcı olur ve
-Ha o mu ? Tavuk , tavuk almıştım…
Cevaplardan pek tatmin olmasada, üçüncü çuvala yaklaşan koca, sert bir tekme vurur,
-PEKALA BU NE ? diye sorarken de bir tekme daha atar, bir daha …
SES YOK...
sert bikaç tekme daha atınca , çuval içinden acı çeken bir ses
-ne vurup duruyorsun ulan,
SES GELMİYORSA YA PATATES YA SOĞANDIR…
nnnkk :)
YORUMLAR
:) Bunlar yine dört tekmeye dayanamayıp ses vermişler bir nevi.Ya haklıyken haksız konuma konulup ızdırap çekip çıt/sız olanlara (Haklarını aramasına fırsat verilemeyecek kadar zor durumda bırakılanlar) ne demeli? Ya da koyun sürüsü gibi ÇIT/sız arkadan yürüyenlere ne demeli?Varlığını ortaya koyamayan çıt/sızlara ne demeli? Kalın sağlıcakla efendim.Haksız olanların patates -soğan olmayı kabul ettiği bir dünyada haklı olanların da bir gün gelip de ÇIT/sız kalmamalarını dileyerek saygılarımı sunuyorum.
neneh. tarafından 9/6/2011 5:40:48 PM zamanında düzenlenmiştir.