SEN BENDE BİR BAŞKASIN
Seni tanığımda merkezi hursan olan bir girdap da idin ve bu merkezin etrafında dönüp duruyordun. İlginç olan ise bu girdaptan çıkmaya pekte niyetli değildin . işte tam o sırada bir sandal yaklaştı senin girdabına ve bir halat attı sana önce tutmak istemedin . Son turlarındı beklide girdapta ve garip bir refleksle tuttun sana atılan bu halatın ucundan. Yavaş yavaş çıkmaya başladın yukarılara doğru. Sonunda çıktın girdaptan tamamen ,.
Sende kendimi gördüm adeta aynadaki yüzümü gördüm sende . bir gelincik çiçeği kadar hassas , eğilsen de,bükülsen de kırılmayacak kadar doğru bir insansın . Yaşadıkların seni hayat adına güzel olan ne varsa korkutur olmuş,yıldırmış . Sen güzel olan ne varsa avuçlarının arasından kayıp gitmesinden korkar olmuşsun adeta.
Sen , namusun ve serefin dillere dustugu gunumuzde bunlarin en degerli kavramlarimiz oldugunu hatirlatan tepeden tirnaga asil bir kadinsin . Senin tutulasi ellerin , bakilasi gozlerin , opulesi dudaklarin ve sevdimmi omur boyu sevdasini hapsedecek bir kalbin var. Sen sevdimmi oyle coskulu seversinki ; geceleri yanindayken her uyandiginda onu seyreder her defasinda oper varligi icin sukredersin. Sarildimmiydi simsiki sarilir nefesini kesersin . Optummu delicesine coskulu opersin .
Sen en cok kir ciceklerini seversin cunku onlar kadar dogal, aslinda onlar kadar renklisin. Huzunlu bir sarkida yada huzunlu bir filmde goz yaslarini akitacak kadar yufkadir senin yuregin . Her nekadar duygusal olsanda hayatin matematigini cozecek kadar azimli ve hirslisin . Iste bu azim ve hirs seni ayakta tutmaya yarayan kavramlar olmus simdiye kadar.
Sen sevdigin icin aglar sadece onunla katilasiya gulersin . Onun sana bir dokunmasi bile seni costurur . iste o an onun her seyini almak , sendeki her seyi vermek istersin . Yönun ve yuzun tum benliginle sevdigine yoneliktir gerisi senin icin yasantindaki aksesuarlardir. Iste sen bunlar icin korkarsin kimsenin seni boyle sevemiyecegine inandigin icin yada boyle severken avuclarinin arasindan kayip gidecegini dusundugun icin kacarsin. Herkez seninle birseyler paylasmak , herkez seninle ayni sofraya oturmak ister , herkez seninle eglenmek ister ama sen bunlari sadece onunla yapmak istersin .
Sende bana huzur veren ve beni sana çeken bir şeyler var . Biraz çocukluk mu dersin ? biraz deliklik mi dersin ? yoksa biraz ciddiyet mi dersin ? ne olduğunu bilemiyorum. Aslında ne olduğu ap açık meydanda . sende gördüğüm tüm bu özellikler her erkeğin hayallerini süsleyen kadın tiplemesidir. Erkekler kadında sadakat,sevkat,akıl,sevgi ve zerafet ararlar işte bu dört ana başlık kapsamında her şey mevcut sende
Senin en güzel yanın ne biliyormusun her şeye rağmen sürekli gülen o güzel yüzün ve her ne nekadar inkar etsende içinde sakladığın hayallerini farkında olmasanda ele vermen. Her yakalanışında utanğaç bir hal alan o narin sesin nasılda belli ediyor içindekileri. Her kadın gibi sende en sıkıntılı anlarında kuaföre gidersin yada ertesi günü okula gitmek istemeyen küçün bir çocuk gibi hasta oluverirsin.
Seni anlatmak çok zormuş be güzelim gerçekten çok zorlandım çünkü seni anlatırken kelimeleri secmek ve sana uygun olanın en iyi cümleyi kurmak gerek . Dedim ya sen bir gelincik çiçeği kadar narin ve hassassın .
Oysa bendeki senin ne olduğunu en iyi şekilde anlatmak için yanımda olup gözlerimin içine bakabilsen işte o zaman bendeki seni daha iyi görürsün
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.