Davetsiz Evetsiz Bir Selamdır Aşk
Habersiz, ibresiz bir müjdedir aşk. Onunla karşılaşmak, onunla kucaklaşmak, onunla duygu işini analiz etmek, onunla sevgiyi tartmak, onunla geceleri koyulaştırmak, onunla gündüzleri güneşe götürmek, onunla renkleri sorgulamak, onunla güzellikleri paylaşmak, onunla hayatı masaya yatırmak, onunla hasbihal olmak her yüreğin harcı değildir. Kocaman yürekli insan ister istikametinde ve rotasında...
Gençlerin kanına giren virüstür aşk. Taze bedenlere yapışır. Körpecik tenlerle sevişir. Heyecanın dorukta gezdiği kalpleri rahatsız eder. Kendisinden gelenleri kabul edecek babayiğitlerle uğraşır aşk...
Canlı kalkan, amansız zamandır aşk. Ne zaman eseceği belli olmaz. Ne zaman ne yapacağını kestirmek zor. Sinsidir ayak sesleri. Adımları hesapsızdır yürüdüğünde. Ortalıkta gözüktüğünde çok mu çok yüzlüdür aşk...
Davetsiz,evetsiz bir selamdır aşk. Bir bakarsın önünde. Dönersin sağında görünür. Susarsın rüyalarını süsler. Konuşursun dudaklarına lâl halini ekler. Ve bir şey yapmasan da, o seni seçmişse, o tadına bakmak için niyetini bozmuşsa; kurtuluş(un) yoktur aşkta...
İşgalcidir, kan emicidir aşk. Dilediği yurda harflerini sokar. Dilediği memlekete iksini bulaştırır. Sevdiği dağa kokunu armağan eder. Hissettiği kadına koşar. Konduğu adama gider hep. Boş durmaz, canda dolaşmaktan rahat olmaz aşk...
Davetsiz evetsiz bir selamdır aşk. Merhabalaşmasan da tek hecesiyle; o bütünlüğünü esir alma derdinde, o dünyanı kuşatma bendinde..
..............................
MehmetSelimÇİÇEK
6Eylül2011,,,01.01
Gelibolu
YORUMLAR
Gerçekçi anlatmamışsın aşkı . Aşk gençlerde olurmuş filan .
Aşk yıllar ilerledikçe yürekten söküp koparılan bir şey değildir .
Ve aşk her gördüğü güzele , her gülümseye adama akıveren bir şey de değildir .
Aşk iki insanın önce insan olarak birbiriyle kaynaşıp bütünleşmesidir . Aşk gözlerde başlasa da,
anlaşmaktır .İki yüreğin bir olup çarpmasıdır . Ve aşk insanidir . Gene de anlatımınız güzeldi ..Tebrikler,