- 1440 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
İblis
Bir gün...
İblis: Bugün yorgunum kanqa. Ne halt yersen ye, pazarımı mahvetme de... Biraz güneye doğru gideceğim. Rus kızlarını bizim oradakilere ayartayım az.
Ben: İşin gücün fesat lan senin!
İblis: Leyn…Manyak adem seni. Burada kış var. Kar yağmış. İnsanlar birbirlerine sokulur ve de günah işler nasıl olsa, ben az güneyde keyfime bakayım.
Ben: Defol lan! Bir daha gelme!
İblis: Emin misin? Özlersin beni bak!
Ben: Git hadi,git!
İblis: Tamam, tamam, gitmiyorum. Ama arada bizim HD ekrandan Güney tarafına bakalım senle.
Ben: Ne oldu ki?
İblis: Çıplaklar kampı varmış, ona bakarız seninle.
Ben: Ulan iblis, yine yaptın yapacağını. De git pis mahluk!
İblis: Hah hah:)))))))
Birkaç gün sonra :
İblis: Hey sen! Sen oğlum, sana diyorum. Yıllardır senin yanındayım...Sözümü dinlediğinde oldu çokça,dinlemediğinde...Olsun...Ama bu sefer sana çok güzel bir şey diyeceğim...
Ben:Ne diyeceksin fckng mad...
İblis:Ohh..Shit man..No fck!..Ben sana çok önemli bir şey diyeceğim...Ama kimseye söyleme...
Ben:Ne diyeceksin ya....Çatlatma insanı...Babam Adem sana nasıl dayanmış,anlamıyorum inan ki..
İblis: Bak, seni iyi tanıyorum ben... bilirsin zaten...
Ben: Lan mal... Doğduğum andan beri damarlarımda dolaşıyorsun zaten... Seni tanımamak kolay mı?
İblis:Bak güzel kardeşim..
Ben:Kardeş mi? Ya bi sektör ....
İblis:Tamam,tamam..her neyse...diyeceğim o ki:..
Ben: Baksana iblis kardeş... Sen kaç tane dil biliyorsun?
İblis: Ha ha hah... Kardeş dedin salak bana?
Ben: Malsın sen be iblisim... Zekanı ölçüyordum sadece...
İblis: Ben dil bilmem... Allah’ın nasıl büyük yaratıcı ve sanatkar olduğunu bilmez misin?
Ben: Bana ders mi veriyorsun dinden, be hey beynamaz seni!
İblis:Ben Rabbime karşı çıktım,cezasını da çekecem...Ama siz salak insanlar,bile bile bana uyuyorsunuz...Gerçekleri göre göre..
Ben:Kandırıyorsun milleti ama..
İblis: Kanmayan onca örnek var iken;bana kananlardan bahsetme...Ben o kanmayanlar yüzünden kahroluyorum her gün...
Ben: Vay anasını...
İblis: Benim annem yok... Ben tek yaratıldım...Ben bir sanatım, bilmez misin?
Ben:Allahın yarattığı her şey de bir mana vardır...Ama kalkıp şimdi seni översem, olmaz be iblisim....günaha mı sokacan lan deli beni?
İblis:Saçların beyazlıyor ademim benim:))
Ben:Sıkıntıdan be iblisim…Dert çok..derman da çok...ama derdime dermanları almak çok zor..
İblis: Sana bir tavsiye vereyim mi?
Ben: Kandıracaksın değil mi beni yine?
İblis: Yok lan...Neden kandırayım seni...Bak şey diyecek sana..seni iyi tanırım...tıraş olurken arada kanatırsın hatta yüzünü...arada tadına bakıyorum da; sakal için kullandığın köpükle karıştığından tadını tam alamıyorum...
Ben:Vay dangalak seni!
İblis: Öyle deme ademim. Neyse işte...Sonra senin kullandığın tıraş aleti dikkatimi çekti...Jiletli alet kullanıyorsun. Tıraş makinesi kullanmaktan da nefret ediyorsun..Elektrik yüzüne değiyormuş gibi hissediyorsun..değil mi?...
Ben: Vay şerefsiz seni...Bu kadarını nasıl da biliyorsun?
İblis: Eee...ademim...boşuna şeytan dememişler bana. Neyse işte! Geçen gün bir milyoncudan jilet almıştın onlu...Derby marka...Ondan bir tane alsana şimdi eline...
Ben: Dalga mı geçiyorsun iblis?
İblis: Seni iyi tanıyorum koçum..Meraklanma..seni rahatlatacam..uzun bir aman dinleneceksin...
Ben: Jiletle ne yapacağım ben ya?
İblis: Filmlerde çok izledin...Arada erotik sahnelerde bayılmasan daha iyi olurdu da...Neyse! Biliyorum ki sen mazoşist birisin..Kendine zarar vermeyi seviyorsun..Kandan da korkmazsın..
Ben: Eee....
İblis: İki jilet al...Kollarında ki damarı kes...
Ben: Niye salak mıyım,intihar mı edeceğim ben?
İblis: Yok be canım...Sadece birkaç gün dinleneceksin...Uyuşturucu gibi düşün…Paran olsa sana uyuşturucuda aldırırım ya, neyse...Şimdilik bunla yetinelim.
Ben: İblis, sen tam benim ayaksın ya! Ciddi yaparım da, bana önceden yapılmış bir örnek ver, göster...
İblis: Gir bu siteye bakayım da...www.şeytanca...
Ben: Yuh anasını,ebesini...Ne videolar var be...
İblis: Yapıyor musun?
Ben: Tamam...
İki hafta sonra.../two weeks later:)
Hemşire: Ooo..Kalktınız beyefendi..Günaydın...
Ben: Neredeyim ben?
Hemşire: İki haftadır hastanemizde size baktık...
Ben: Ne oldu ki bana?
Hemşire: İntihara teşebbüs efendim:((
Ben: Hadi be, yaptım mı ciddi ben?
Hemşire: Maalesef...
Ben:Vay şerefsiz iblis..Kandırdı yine beni...
Kaçtı desene 70 vakit namaz...
Şerefsizzzzzzzzzzzzzzzzzzz
İblis: Yine kandırdım...Hah hah:))))))))))))
....daha bitmedi:)
İblis Yazısına Yorum Yap
"İblis " başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Um
6 Eylül 2011 Salı 23:38:16
Çok ilginç:)Sakın bitmesin ve hep saklı kalsın olur mu?Olmaz mı?Bu bir tür işkence ama uyuşturucu niyetine. Zihnimin sözlüğüne yeni anlamlar yüklediniz. Tebrikler...
HakkınSesi
@hakkinsesi
ALLAHUMME ECİRNA MİN HEMEZATİŞ ŞEYTAN...
:))
Gönülden O'nun aşkiyle, güzel muhabbetle her daim temiz gönüllü ablacım...
Sizi El'hak, Allah'ın nuruyla çok seviyor herkes..
Hürmetle..
:))
Gönülden O'nun aşkiyle, güzel muhabbetle her daim temiz gönüllü ablacım...
Sizi El'hak, Allah'ın nuruyla çok seviyor herkes..
Hürmetle..
HakkınSesi
@hakkinsesi
Valla soldan da, sağdan da gelebilir...
Bu dünya otoyolu tehlikeli inan ablacım:)
Bu dünya otoyolu tehlikeli inan ablacım:)
HakkınSesi
@hakkinsesi
Devamı yazının yok da, bitmedi derken ablacım; hani bizim hayatımızda devam ediyor misali...
Şeytan mı biz olduk, biz mi o, Allah bilir ve Allah affetsin inşallah..
ALLAHUMME ECİRNA MİN HEMEZATİŞ ŞEYTAN...
hürmetle her daim...
Şeytan mı biz olduk, biz mi o, Allah bilir ve Allah affetsin inşallah..
ALLAHUMME ECİRNA MİN HEMEZATİŞ ŞEYTAN...
hürmetle her daim...
5 Eylül 2011 Pazartesi 19:15:45
Düş gücüne ve bunları yazılarda kurgulayan yetin hayranım...
Tebrikler...
Mehtap ALTAN
@mehtapaltan
bu arada resim kızmayacağını bildiğim için söylüyorum berbat ve ürkütücü idi:(
HakkınSesi
@hakkinsesi
resim bir ara benim en çok kullandığım resimlerdendi...'gothic' takılmanın zararları ablacım:)
ALLAHUMME ECİRNA MİN HEMEZATİŞ ŞEYTAN...
hürmetle her daim...
ALLAHUMME ECİRNA MİN HEMEZATİŞ ŞEYTAN...
hürmetle her daim...
HakkınSesi
@hakkinsesi
teşekkürler büyüğüm..
ALLAHUMME ECİRNA MİN HEMEZATİŞ ŞEYTAN...
hürmetle daim...
ALLAHUMME ECİRNA MİN HEMEZATİŞ ŞEYTAN...
hürmetle daim...
AYSE 09
@ayse09
biliyon mu resme hiç bakmadın
çok fena ydı yaaaaaaaaaaaa
çok fena ydı yaaaaaaaaaaaa