Kaçtım ben bye bye
O değil de;
Her aboneden 50 kuruşluk sayaç okuma bedeli alınıyormuş. Bu da ayda 8.5 milyon liraya ulaşıyormuş.
Faturasunu paşa paşa ödeyen tüketicinin boynuna sayaç okuma vebalini yüklemek... el insaf yani!
Kaçak kullanıcının elektriğini suyunu ödediğimiz yetmiyor gibi üstüne bir de sayaç okuma bedeli...
Konuyla ilgili neyseki tüketici şikayet etmiş sonucu bekliyormuş. Dava kullanıcının lehine sonuçlanırsa örnek teşkil etmesi bakımından yararlı olur.
Kaçak elektrik su öncesinde gecekondular var. Kimse kaçak işlerle ilgili fakir edebiyatı yapmasın.
O’nlar yüzünden sırtımızda bisürü fatura bedeli var. Kendilerini mi çok akıllı zannediyorlar bizi mi salak zannediyorlar!
O değil de;
İçim sıkıldı... kaçtım ben bye bye
O değil de;
İyi bayramlar.
(Kaynak: Milliyet)
YORUMLAR
Hani sağlık parasız ya:)
Geçenlerde eşimi hastaneye götürdüm (üşütmüş biraz kafaen değil ha bedenen:))
Neyse efendim doktor reçete yazdı, aldık gittik eczaneye.
"İlaç yüzdesi 16 tl, borcunuz 44 tl" dedi eczacı.
Neden?
Dedim tabi doğal olarak:)
Efendim durum şu imiş;
Daha önce fi tarihinde muayene olmuşuz, diş doktoruna falan gitmişiz de 28 tl muayene bedeli borcumuz varmış.
Buyur burdan yak:)
Hani sağlık hizmetleri bedavaydı?
Neyse kibarlık sınırlarını zorlamadan kaçayım ben de.
Saygılar sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
:))))))))) uydurmuyosam böle bişiler söledi eczacı
bende senin hesap sınırları zorlamadan kaçtım ordan
:) sevgilerimle Sayın Yazarım.
(Mustafa Çetiner)
Muayene ücretini eczacılar kesiyor.
Diyelim on kere muayene oldunuz ama doktor ilaç yazmadı, seneler sonra bi daha gittiniz doktor ilaç yazdı ve eczaneye gittiniz.
Ayvayı yediğinizin resmidir:)
En az 40~50 tl muayene ücretini ödemeden ilaç yok.
Hay ben sizin bedava sağlık hizmetinize:)
Neyse, saygılar sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
artık malum yere gideriz herhalde...
Esma KAHRAMAN
tan 1919
kırk yılda ilk kez birine kahramanım dedim,
oda kaçtı.
kurtlar yesin beni...
Esma KAHRAMAN
Kim kimi tutarsa parasını alıyor.
Düzen böyle... nasılsa kimsenin sesi çıkmıyor... vur abalıya.
saygılarımla.
Esma KAHRAMAN
Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:)))))) bizim kaptanlığımızda faturaları ödemek:))))
:) kocaman sevgiler.
AYSE 09
Esma KAHRAMAN
Bir süre Güneydoğu'da çalıştım. Orada elektrik bedava :) olduğu için vatandaşın eski somyaları balkona dikip üstüne kablo çekmek suretiyle bir tür sobaya dönüştürdüğü ve bu sayede yaz kış balkonda oturabildiği ile ilgili efsaneler anlatılırdı. Bir arkadaşım "kul hakkından da mı korkmuyorlar" demişti. ben de ona 'bir aralar KDV vardı biz ne yapıyorduk pazarlık yaparken "fiş almazsak kaça olur?" diye sormuyor muyduk?' dedim. İkisi aynı şey değil ama ortak olan yönleri var. Özetle bu sanırım devlete nasıl baktığımızla ilgili.
İçiniz sıkılmasın, pazartesi sendromudur, akşama güzel diziler var, birşeyciğiniz kalmaz.
Selamlar:)
Esma KAHRAMAN
bazı birimleri... değilmi ki kaçak yapılaşmaya izin veren sonra gelip yıkan...
kaçak yapılanmaya göz yumdu diye ben hiç kaçak bina yapmadım... kaçak elektrik su kullanmadım. kullanılabilirdi de...
Sen kullandın mı? muhtemelen hayır...
bu durumda kullananları hoş görmem. açıklamalarını sebeplerini kabul de etmem.
kaçak binalar yıkıldığında da üzülmem.
buna sebep olan devleti ve sebeplerini de hoş görmem kabul etmem.
devlet yapmadıklarıyla suçlu, bireyler işlerine geldiği gibi davrandıkları için suçlu
komik aslında bi o kadar da saçma... bu suçların cezasını vergisini ödeyen sade vatandaş çekiyor...
:))) akşam film milm izlemem bide onlarla uğraşamam.
:) Duyarlı yüreğine teşekkür ediyorum. Sevgiler Sayın Yazarım.