GÖKYÜZÜNÜN EFENDİLERİ
Gece olup da yıldızlar ülkesinin kapısı açılınca bir müjde sunarlar gökyüzünün efendileri.
Bu kez seni müjdelerler bana...Kapılar açılınca kanatlı atlardan inen efendiler bir yürek,
getiriyoruz sana O’ na iyi bak dediler...
Bu masum yüreğe sevgi dikeceksin...Ve O’ nu yetiştireceksin dediler...Ben Ram ile usulca,
Eğdim başımı, aşk’ ın bahçıvanı olarak nice güzel kokulu aşk çiçekleri yetiştireceğimi söyledim.,
Sonra sen çıkageldin kapıların ardından…
Şaşkın gözleri, çarpan kalbi ve titreyen bedeninle sen geldin karşıma...O kadar tuhaf duygular,
İçindeyim ki tarifsiz bir sızı bu ve ben sizi duyumsuyorum...
Bir yanda sanki sana ulaşmamı isteyen, ama beri yanda sanki orada dur fazla sokulma diyen bir tavır ... Seni seviyorum... Kalbime anlatamıyorum...
Peki neyi bekliyorum? Gözlerimi kapatıyorum ruhuma doluşunu düşlüyorum, derin derin..
Nefes alarak ciğerlerimi seninle doldurmayı istiyorum ...
Ama keşkeler arasında tüketiyorum zamanı...Bu sayılı zamanda acabalar ve keşkeler arasında geçirmek istemiyorum...eskiden yalnızdım şimdi sen varsın aşkım..
İşte bu nedenle kelimelerin gücünden keyif alıyorum...Seni seviyorum demekten ..
Özlediğimde...Özledim...Arzuladığımda...Arzuladım...Diyeceğim..
Daha cok sokulacağım sana .. Daha cok ısınacağım .. Isındıkça daha cok yakınlaşacağım…
Yakınlaştıkça daha cok karışacağız birbirimize...
Seninle benim dünyam olacak kendi cennetimizde ...
JANET KOHEN
YORUMLAR
Güzel yazınızın devamı olur inşallah.Sıkılmadan keyfle okudum .Çok güzeldi ..kaleminiz daim ve kaim olsun şairem.sevgi ve selamlarımla.
funda filiz kotan tarafından 11/11/2011 1:04:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Janet
YÜREK SAYFAMA HOŞ GELDİNİZ SEVGİLİ FUNDA..
GÜZEL VE SAMİMİ YORUMUNUZ BENİ MUTLU ETTİ..
BEN EDEBİYATA YAZİ İLE GİRDİM ŞAİR OLDUM,DAHA DOĞRUSU ,,
TÜRKÇEMİ İLERLETMEK İÇİN GİRDİM..BEN FRANSIZ KÜLTÜRÜNDEN,
GELMEYİM..BENİM HOCAM LABİRENT BEY,İN SAYESİNDE BURALARA KADAR GELDİM VE ÇOK MUTLUYUM..BEN SELAHATTİN HOCAMIN CIZGİSİNDEN HİÇ AYRILMADIM VE AYRILMAM..MİLMEM ŞİİR,LRİMİ OKUDUNUZ MU ..
TAVSİYE EDERIM ..COK TEŞEKKÜR EDERİM..
GÖNÜLDEN GÖNULLERE BİR PINAR MİSALİ,ŞİİR,LERİN BÜYÜLÜ DÜNYASINDA VE YAZILARDA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE..
SEVGILERIMI GÖNDERİYORUM..MUTLU YARINLAR DİLERİM..
JANET KOHEN.
Janet
Hos geldiniz hocam Şeref verdiniz
Teşekkür ederim yorumunuz icin,,
İyi geceler dilerim..
CUMHURİYET BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN
JANET KOHEN
Hüseyin TOPHAN
Gökyüzünün masmaviliğine bakıldığında düşlerin güçlüğü ve o erdemlilikte ruhların buluşması ile bütünleşir.Aşk ve sevgi gönüllerde çalkalanır ve yaşar.
Yaşamın sürekliliğinde hep en güzel nesnelerle yaşanmak onun vaz geçmez en değerli varlığıdır.Vaktaki yüce kudretlerin bir kararıyla şair,görünür bu can sıkıntılı dünya üzerinde,sıkar yumruklarını haline acıyan o aşka karşı...Gecelerin masmavi derinliklerinde sevgi ve aşk deryasında çalkalanır ve yüzer gider.Mademkki sen beni seçtin bütün aşklar çinde,seyrine doyulmaz o zevkin şelalesine...Düşündüğün kadar berrak,kendimi yeniden sana yaldızlatacağım o güzellikler gibi...
Seni tanımak ve hisslerini duymak kadar ağlatır o aşkı ve sevgiyi bir orman kuşu gibi şen görmek...
Sevgim sevgin olsun can dost,sevgilerimle...
Janet
Dost46.. Hocam..
Hoş geldiniz..
Yorumlarınız harika teşekkür ederim..
Kelimelerde.. Ve.. Siir'lerin büyülü DUNYASINDA ..
Görüşmek dileğiyle .. SAYGILARIMI gönderiyorum ..
JANET KOHEN
HARİKA İNANIN HARİKA HOCAM BÖYLE SEVGİLERİ DİZELERE DÖKÜP BİZLERLE PAYLAŞMANIZ AYRI BİR GÜZEL TEBRİK VE TEŞEKKÜR EDİYORUMM,SİZE MESAJJLA ULAŞAMADIM FACE VEYA MSN LE MÜMKÜNMÜ BİLMİYORUM AMA SAĞLIK OLSUN EVET ŞİİRLERİNİZ HARİKA VE YENİLERİNİ OKUMAK İSTERİM SELAM VE SEVGİLERİMLE.
Janet
Sami hocam ..
Yürek sayfama şeref verdiniz..
Güzel yorumunuz için teşekkür ederim..
Teşekkürümü biraz geç verdim özür dilerim..
Nedeni edebiyat sayfam acilmiyordu.. İki gündür
Nihayet açıldı ve cevaplarımı yazıyorum ..
Ustadlarimin sayfalarını ziyaret etmeye başladım
Tekrar teşekkür ederim.. SAYGILARIMI sunarım ..
JANET KOHEN
....sevgili janet tertemiz duygular kutlarım..LABİRENT çok güzel yorumlamış..
Janet
Hocam Alain Ergit..
Sayfama seref verdiniz..
Guzel yorumunuz için teşekkür ederim..
Sevgiler ve saygilar..
L'amitier pour toujour..JANET KOHEN.
Janet
Can dostum .. ALAİN hocam..
Hoş geldin turk sayfama ..
Güzel içten yorumun için teşekkür ederim..
L'AMİTİER pour TOUJOUR ..
SEN BENİ İYİ TANİRSİN ..
ARTIK SAYFAM YOK BUNU BİLMENİ İSTİYORUM..
BANA MAİL GÖNDER SANA ANLATAYIM
YÜREK SEVGİLERİMİ BU SEKİLDE GÖNDERİYORUM
JANET KOHEN.
Gövdemiz denizlere atılmadan, ruhumuz toprağa tıkılmadan bir meçhulün yazgısına odaklanır gönlümüz, adına hiçbir tanım yakışmaz, hiçbir düşün meridyeni mutluluğun kapısını biz istemedikçe kapatamaz. O mutluluk gözyaşlarının uçarı kanatlarında bir var oluşun ezgisi vardır ve biz o mutluluğun hercai seherlerinde takvimlerden kopan ve koptukça azalan yaşam merdivenlerini inmek isteriz. Oysa mutluluk hep yürektedir ve ne pahasına olursu olsun ismi yine yaşamla tescillenmelidir...
Kutladım.
Janet
Kiymetli hocam LABIRENT..
Guzel ve sevgi dolu yorumunuz icin cok tesekkur ederim..
Iyi ki sizi tanidim.. Benim icin cok degerlisiniz..
Sevgiler saygilar.. JANET KOHEN.