- 658 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Goz Yaslarim........
Gittin, gitmissin. Benden uzaklara. Hemde cok uzaklara. Benim bilmedigim diyarlara. Ben habersiz, beklemisim, seni. Kalbimde, benligim de beni cekip cevireni. Soyleyecektim sana, seni nasil sevdigimi.
Tren garina her geldigimde, saatin kac oldugunu bilmeksizin seni aradi gozlerim. Baktim etrafa, belki bir diregin arkasinda, belki bir merdivenin yaninda, belki ofisin yakinlarinda... Varsin sandim, oralardasin diye ic cekerek, ellerim titreyerek vede aptalca bakindim sana. Ve urkek bir ceylan gibi gittim oralardan aglaya aglaya. Her is cikisinda, Insallah oradasindir diyerek dualar ede ede gittim o gara. Ama her defasinda guzumdeki gulucuk, kalbimde ki heyecan, yuzumdeki sevinc kirik hayallerimle beraber , yikilmis, terk edilmis bir virane gibi dagildi, gitti, bitiverdi. Olsun dedim, bugun olmazsa yarin diyerek avuttum kendimi. Ama olmadi iste. Cok istedim olmadi iste.
Sormadim seni, ellere... Yabancilara... Soramadim seni... Cok korkuyordum, alacagim cevaptan. Bekledim seni. Belki oralardasin diye, tek sen oralarda ol diye hep umit ettim. Seninle ayni ortamda olmakta, ayni atmosferi solumakta (yetmesede) yeter dedim. Ama olmadi, yapamadim. O isildayan gozleri gormemek. O caglayan kadifeye benzeyen sesini duymamak. O gunes gibi parlayan guzel yuzunu gorememek... Olum gibi geldi bana.. Var mi olumun boylesi. Nefes bile alamadigim su dunyada parca parca olmak. Dagilmak, toparlanamamak. Damla damla eriyip tukenmek. Insanlarin gordugu halde, onlar icin var olup ama sen olamamak. Hic bir seye yaramamak. Acilarin en agiri, uzuntulerin en firangalisi. Hazirdim... Ben sana herseyi anlatmaya hazirdim... Benim icin arkadasliktan otesin diyecektim. Bu kalbim senin icin atiyor yalnizca diyecektim. Ruyalarim da sadece sen varsin, birtek sen vardin ve hep sen var olacaksin diyecektim. Seni gordugum ilk gunden buyana bir ates topu oldun, kalbimin tam ortasinda, o bombos kalbimde cayir cayir yakan, kavuran bir volkan oluverdin diyecektim sana.
Olmadi. Olamadi. Ve ben gene o treni kacirdim. Vaktinde kacirdigim o treni bu sefer yakalayabilirim sandim. Gene olmadi. Gene gec kaldim.
Sonunda.. Sordum seni o yabanci ele.. Ve.. Ve sonra kalbime saplanan, o aci veren okla tanistim. Sen buhar olup ucuverdin artik. Tutamadim. Tutamadim seni, avuclarimdan kaydin gittin ve ben engel olmadim...
Neredesindir diye cok sordum seni ellere ama bana soylemediler. Nerede oldugunu ogrenmem yeterdi. Ben gene kosup gelecektim sana. Yanlis da anlama, senden bir sey bekledigimden de degil. Bilakis, senden hic bir sey beklemedigim icin... Senden bir beklentim olmadigi icin. Beni sev diye degil, sadece bil diye kosup gelecektim. Ama gene olmadi. Ve ben senin hayal olup gitmene, kayiplara karismana goz gore gore izin verdim.
Yikildim, darma daginim. Beni toparlamaya kimin gucu yeter artik? Barnim da cok buyuk bir kaya var. Oyle agir oyle agir ki nefes bile alamiyorum. Yedigim ictigim her sey tatsiz. Dugum dugum bogazima dizilmis sanki. Hayattan hic bir zevk alamiyorum, sensiz, tek basima. Ey benim sevgili yarim. Benim kucuk sevgilim. Hic bir seyden habersiz, benim tek yarim. Soyle bana, bu aci nasil gecebilir? Bu kanayan yara nasil diner? Yada bir care. Sensiz bombos hissettigim bu hayatta, bir soluk alma hali. Soyle bana, dindire bilirmisin bendeki askinin atesini? Senden tek bir sifa istiyorum...
Uykularimi geri ver bana.. Gunesimi geri ver bana.. Ruyalarimi geri ver bana.. Senden once anlami olmayan hayatimi, geri ver bana.. Gunduzlerimi geri ver bana.. Nefes alip vermeyi geri ver bana.. Guluslerimi geri ver bana.. Benden aldigin her seyi geri ver bana...
Biter mi benim bu sevdam sana? Diner mi kalbimdeki bitmek bilmeyen sizin? Bir insan hayatinda kac kere olur ki? Ben seni gordugum o ilk andan buyana yasamiyorum.
Allahim, ya caremi ver bana, Sevdigimi yada kalpsiz, ruhsuz hissiz bir insan yapiver beni. Yapiver ki, dindireyim icimdeki bitmek tukenmek bilmeyen yanginlarimi..........
Ayse Hancer
08.08.2011
YORUMLAR
Biter mi benim bu sevdam sana? Diner mi kalbimdeki bitmek bilmeyen sizin? Bir insan hayatinda kac kere olur ki? Ben seni gordugum o ilk andan buyana yasamiyorum.
evet guzel satırlar tebrık ederım cok ıcten yazmışsınız duygulandım okurken yüreğinize sağlık.